اگر فقط يكبار در ماه عكس يا فيلم به نمايه خود اضافه مي كنيد ، اين يك استراتژي مثر نيست. من حتي نمي توانم آن را يك پروفايل فعال بنامم.
شما مي خواهيد برند شما هميشه در ذهن پيروان شما تازه باشد.
در عين حال ، نمي خواهيد جدول زماني كاربر را پر كنيد و آزار دهنده تلقي شويد. شما بايد يك راه ميانه را در اينجا پيدا كنيد.
من توصيه نمي كنم بيش از يك بار در روز پست بگذاريد. اگر محتواي زيادي داريد كه مي خواهيد هر روز به اشتراك بگذاريد ، بهتر است آن را به استوري اينستاگرام خود اضافه كنيد.
اگر نمي دانيد چگونه كار مي كند ، راهنماي نهايي من براي استفاده از داستان Instagram براي تبليغ كسب و كار خود را بررسي كنيد.
هر چند وقت يكبار بايد در اينستاگرام پست بگذاريد؟ تحقيقات نشان مي دهد كه مارك هاي برتر كسب درآمد در اينستاگرام به طور متوسط هر روز 1.5 بار پست مي كنند. هر هفته حدود 10 يا 11 پست ارسال مي شود.
زمان بندي اين پست ها نيز بسيار مهم است. مارك هاي برتر معمولاً در هفته هاي كاري استاندارد محتوا را در ساعات اداري ارسال مي كنند.
چرا؟
خوب ، تقريباً 90 درصد كارمندان اعتراف مي كنند كه هنگام كار از رسانه هاي اجتماعي به عنوان حواس پرتي استفاده مي كنند.
شما بايد اين را تشخيص دهيد و بر اساس آن زمان پست هاي خود را برنامه ريزي كنيد. ارسال پست به طور منظم ميزان مواجهه شما و احتمال مشاهده هرچه بيشتر افراد در محتواي شما را افزايش مي دهد.
4. خيلي "سلسي" نباشيد
بنابراين ، ما تازه تأييد كرديم كه بايد روزانه پست كنيد. اما ما در مورد محتواي آن پست ها صحبت نكرده ايم.
بديهي است كه شما مي خواهيد فروش را پيش ببريد. با اين حال ، اين بدان معنا نيست كه هر آنچه ارسال مي كنيد بايد يك تبليغ محصول باشد.
اين كار پيروان شما را آزار مي دهد و در نهايت نتيجه عكس آنچه شما دنبال آن هستيد را ايجاد مي كند. مطالب خود را مخلوط كنيد.
خنده دار باشيد تصاوير كارمندان خود را ارسال كنيد. فقط خيلي از تصوير مارك خود دور نشويد.
اگرچه ارسال محتوايي كه تبليغ كننده محصولي نيست اشكالي ندارد ، شما مي خواهيد از موضوعات بحث برانگيز دور بمانيد. من به موضوعاتي مانند دين ، سياست و نژاد اشاره مي كنم. توهين به دنبال كنندگان شما به شما در پيشبرد فروش كمك نمي كند.
باز هم ، فقط از ارسال پستهاي تبليغاتي زياد خودداري كنيد. به گفته كاربران ، ارسال تبليغات بيش از حد تبليغاتي شماره يك اقدام آزار دهنده در شبكه هاي اجتماعي است:
تصوير 2 4
بعلاوه ، 46٪ از كاربران مي گويند اگر مارك تبليغاتي را به طور مداوم ارسال كند ، در رسانه هاي اجتماعي دنبال نمي كنند.
هر زمان كه تبليغاتي را ارسال كرديد ، آن را به طور عادي انجام دهيد. نيازي نيست كلمات را با همه حروف بزرگ وارد كنيد و تعداد زيادي ستاره و علامت نقل قول را در اطراف همه موارد قرار دهيد.
آزاردهنده است. آن را كوتاه و دقيق نگه داريد.
5. به زندگي ادامه دهيد
اينستاگرام از ويژگي پخش زنده برخوردار است. اگر روندهاي برتر بازاريابي من در سال 2018 را بخوانيد ، مي دانيد كه پخش مستقيم ويدئو را در اين ليست اول قرار مي دهم.
كاربران آن را دوست دارند و مارك ها از اين اطلاعات به نفع خود استفاده مي كنند.
فيلم زنده به شما اين امكان را مي دهد تا در زمان واقعي با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد. در حين پخش ، آنها مي توانند نظر دهند.
اطمينان حاصل كنيد كه به اين نظرات پاسخ مي دهيد و تمام تلاش خود را مي كنيد تا اين كاربران را تأييد كنيد. اين به شما كمك مي كند تا معيارهاي تعامل را افزايش دهيد.
پخش جرياني مستقيم شما بي پايان است.
شما مي توانيد محصولات جديدي را به نمايش بگذاريد ، از امكانات خود بازديد كنيد ، يا حتي برخي از كارمندان خود را معرفي كنيد. من ايده ميزباني يك بخش پرسش و پاسخ را دوست دارم تا ارتباط معتبرتري با مخاطبان به شما بدهد.
روش ديگر استفاده از استوري زنده اينستاگرام كار با مارك هاي ديگر است. اينستاگرام برترين پلتفرم اجتماعي از نظر همكاري با نام تجاري در سراسر جهان است:
تصوير 4 4
در تلاش براي تبليغ برند خود مي توانيد در پخش مستقيم نمايه ديگري حضور داشته باشيد.
در نتيجه ، اين نوع استراتژي مي تواند به شما كمك كند تا برند خود را در معرض ديد مخاطبان جديد قرار دهيد ، پيروان خود را افزايش دهيد و در نهايت فروش بيشتري داشته باشيد.
6. تصاوير و فيلم ها را به داستان خود اضافه كنيد
همانطور كه قبلاً به طور خلاصه اشاره كردم ، داستان شما مكاني عالي براي افزودن مطالب روزانه است.
شما مي توانيد روزانه چندين بار محتوا را به استوري خود ارسال كنيد زيرا باعث محدوديت در جدول زماني كاربراني نمي شود كه شما را دنبال مي كنند.
اما اين بدان معنا نيست كه شما بايد بيش از حد زياده روي كنيد و هر روز 20 عكس و فيلم مختلف را به داستان خود ارسال كنيد.
مردم به هركدام نگاه نخواهند كرد ، بنابراين اتلاف وقت و منابع شما است. جذابيت و بازديدها با هر پست اضافي به داستان شما كاهش مي يابد.
همچنين بايد مطمئن شويد كه زمان ارسال مطلب در داستان شما مرتبط است زيرا 24 ساعت پس از بارگذاري از بين مي رود.
من توصيه مي كنم از داستان خود براي ارائه تخفيف ، اجراي مسابقه يا گفتن آنچه كه آن روز در دفتر كار داريد استفاده كنيد.
ايده كامل در اينجا داشتن مارك تجاري شما در ذهن آنها است. اگر آنها به نام تجاري شما فكر مي كنند ، به احتمال زياد خريد مي كنند.
مشابه استراتژي ويدئوي زنده خود ، حتي مي توانيد از استوري اينستاگرام خود براي شراكت با مارك ديگري براي تصاحب استفاده كنيد. شما مي توانيد حساب آنها را تحويل بگيريد ، و آنها مي توانند محتوا را براي شما ارسال كنند.
باز هم ، اين كار باعث مي شود برند شما در معرض ديد گسترده تري قرار گيرد.
7. شريك تأثيرگذاران اجتماعي
استفاده از تأثيرگذارهاي اجتماعي براي تبليغ برند ، محصولات و خدمات شما يك تاكتيك بسيار كارآمد است.
در واقع ، 94٪ از بازاريابان اطلاعات اجتماعي خود را مي گويند
استراتژي luencer براي شركت هاي آنها موثر بود.
به اين دليل كه پيروان تأثيرگذار اجتماعي به آنها اعتماد مي كنند.
ما مي دانيم كه 82٪ از افراد احتمالاً توصيه هاي ارائه شده توسط ميكرو اينفلوئنسرها را دنبال مي كنند. و 94٪ از مصرف كنندگان معتقدند كه اين افراد تأثيرگذار بسيار آگاه هستند.
اصولاً اگر بتوانيد اينفلوئنسر را براي ارتقا brand برند خود تهيه كنيد ، فروش خواهيد داشت.
اينستاگرام اولين بستر اجتماعي براي تأثيرگذاران در سراسر جهان است.
تأثيرگذاران
اين يك استراتژي بازاريابي مقرون به صرفه است.
اكثر تأثيرگذاران براي ارسال يك پست فقط چند صد دلار يا بيشتر هزينه مي گيرند. با اين حال ، اگر ترجيح مي دهيد با تأثيرگذارهاي مشهور كار كنيد ، آماده باشيد كه هزينه هاي قابل توجهي بيشتر صرف كنيد.
اما در بيشتر موارد ، اين لازم نيست.
من توصيه مي كنم به دنبال اينفلوئنسرهايي باشيد كه بين 10k تا 50k دنبال كننده دارند. اين افراد تعاملات معتبر بيشتري با پيروان خود و ميزان تعامل بيشتري دارند.
بعلاوه ، هزينه هر پست كمتر خواهد بود.
اگر در تلاش براي يافتن تأثيرگذار مناسب براي تبليغ برند خود هستيد ، 10 سيستم عامل برتر را براي مديريت موثر تأثيرگذارهاي اجتماعي مرور كنيد.
https://www.quicksprout.com/instagram-marketing-strategy/
http://behtarinideait.parsfa.com/post/27
ات مرتبط:
برچسبها:
توليد محتوا و بازاريابي محتوا اهميت روزافزوني در دنياي تجارت و بازاريابي امروزي پيدا كرده است و اينطور به نظر ميرسد كه طي ساليان آتي، به يكي از اركان اصلي و ضروري براي موفقيت كسبوكارها بدل خواهد شد. غافلماندن از بازاريابي محتوا ميتواند بهمنزلهٔ ازدستدادن بخش زيادي از كاربران و مخاطباني باشد كه صرفا با تكنيكهاي مورداستفاده در اين نوع بازاريابي قابلدسترسي خواهند بود. در ادامه اين مطلب، همراه ما باشيد تا جزئيات بيشتري درمورد بازاريابي محتوا، دلايل اهميت روزافزون آن و چگونگي اثرگذارياش بر پيشرفت و ترقي كسبوكارها در اختيارتان بگذاريم. در بخش پاياني هم شما را با يكي از شركتهاي فعال در حوزه توليد محتوا و بازاريابي محتوا آشنا ميكنيم.
آنچه در اين مقاله خواهيد خواند:
بازاريابي محتوا چيست؟ | توليد محتوا و بازاريابي محتوا چطور باعث پيشرفت و موفقيت كسبوكار ميشود؟ | اهميت كنوني بازاريابي محتوا و لزوم توجه به آن در دنياي آتي كسبوكار | بازاريابي محتوا چطور به پيشرفت و ترقي كسبوكار شما كمك ميكند؟
بازاريابي محتوا چيست؟
هدف اصلي و بنيادي در بازاريابي محتوا، گردآوري و بهاشتراكگذاري اطلاعات يا همان محتوايي است كه به كسب و كار اينترنتي شما مربوط است و نزد مخاطبان هدف شما، ارزشمند و كاربردي تلقي ميشود. استراتژيهاي متعددي هستند كه ميتوان از آنها براي بازاريابي محتوا و توليد محتوا بهره گرفت.
با استفاده از اين شيوۀ جديدتر بازاريابي ميتوانيد بهطور غيرمستقيم، علاقه و توجه مخاطبان و مشتريها را به كسبوكار و برند خود جلب كنيد؛ برخلاف شيوههاي سنتي بازاريابي كه در آنها با استفاده از تبليغات و بهطور مستقيم، محصولات يا خدمات را معرفي ميكنند. اين مهمترين و اصليترين وجه تمايز بازاريابي محتوا با روشهاي سنتي بازاريابي است. طي يكي دو دههٔ گذشته، بهقدري تبليغاتِ روشهاي سنتي بازاريابي زياد شده است كه مردم از ديدن مداوم آنها در صفحههاي اينترنتي و پلتفرمهاي مختلف عاجز شدهاند و بيشتر آنها حتي بدون نگاهكردن به عنوان يا موضوع تبليغ، آن را ميبندند.
مثالي براي درك بهتر تفاوت ميان بازاريابي محتوا با روشهاي سنتي بازاريابي
تفاوت ميان كانتنت ماركتينگ با روشهاي سنتي بازاريابي
براي درك بهتر اين تمايز ميتوانيم شيوه استفاده كاربران از پلتفرم پخش ويدئويي مثل يوتيوب را مثال بزنيم: موضوعي در ذهنتان داريد كه واقعا ميخواهيد چيز تازهاي درمورد آن ياد بگيريد؛ بنابراين وارد چنين وبسايتي ميشويد و موضوع موردنظر را در فيلد جستوجو وارد ميكنيد. اتفاقي كه در بيشتر مواقع ميافتد، اين است كه پيش از پخش ويدئوي موردنظر شما، تبليغي نشان داده ميشود؛ اما بهمحض آنكه ثانيهشمار تبليغ به صفر برسد، روي «ردكردن آگهي» كليك ميكنيد.
تبليغي كه پيش از پخش ويدئوي موردنظر شما نشان داده ميشود، يك نمونه از روشهاي سنتي بازاريابي است و در سوي ديگر، ويدئوي موردنظر شما، مثالي است عالي از بازاريابي محتوا. ويدئويي كه براي ديدن آن جستوجو كردهايد حاوي اطلاعات ارزشمندي براي شماست و قصد ديدنش را داريد. بازارياب محتواييِ باهوشي ويدئوي موردنظر را آماده كرده است و بهاينشكل، شما را به شمار مشتركان كانال ويدئويي خود اضافه ميكند و در نهايت، شما را متقاعد به خريد محصول يا استفاده از خدماتي ميكند كه در ارتباط با كانال ويدئويي او هستند. اين شيوه متقاعدكردن مشتري و مخاطب در مقابل روش سنتي تقلاي مستقيم براي فروش محصول يا ارائه خدمات قرار ميگيرد: همان تبليغ يا آگهي كه براي ردكردنش لحظهشماري ميكنيد.
با درك بهتر اهميت و مزاياي بازاريابي محتوا، حالا احتمالا سؤالهايي از جنسي ديگر در ذهنتان شكل گرفته است: اينكه براي استفاده از آن و توليد محتوا از كجا بايد شروع كرد؟ بازاريابي محتوا چطور باعث موفقيت و گسترش كسبوكار شما ميشود؟ تعرفه توليد محتوا چگونه است؟ و سؤالهاي ديگري از اين دست. در ادامه، جواب اين سؤالها را خواهيد گرفت.
توليد محتوا و بازاريابي محتوا چطور باعث پيشرفت و موفقيت كسبوكار ميشود؟
جلب اعتماد مخاطبان و افزايش اعتبار براي برند شما
مصرفكنندگانْ كسبوكاري را براي خريد محصول يا دريافت خدمات انتخاب ميكنند كه به آن اعتماد دارند. بازاريابي محتوا به ايجاد اين اعتماد كمك ميكند: شما به مشتريان بالقوهتان نشان ميدهيد متعهديد كه به آنها در پيداكردن راهحل براي مشكلاتشان كمك كنيد. اگر بتوانيد از استراتژيهايي در بازاريابي محتوا استفاده كنيد كه موفقيتتان را تضمين كنند و متناسب با كسبوكارتان باشند، نهتنها در سطح داخلي، كه در سطح بينالمللي هم ميتوانيد حرفهاي زيادي براي گفتن داشته باشيد. توليد محتواي ارزشمند، مفيد و كاربردي نقش بسزايي در موفقيت كسبوكارتان خواهد داشت؛ بهعلاوه، باعث تحسين مشتريان بالقوهتان ميشود و عامل مهمي در تبديلشدن آنها به مشتريان واقعي و بالفعل شماست.
توليد محتوا اعتبار كسبوكار شما در حيطهٔ كاريتان را بيشتر ميكند. مخاطبان شما بهمرور متقاعد ميشوند كه شما بر كاري كه ميكنيد، تسلط كامل داريد و درنتيجه، اگر پس از خريد محصول يا دريافت خدمات شما با مشكلي مواجه شدند، جوابگوي آنها خواهيد بود و با دانش و تخصص خود مشكل آنها را برطرف خواهيد كرد.
بيشتر ديدهشدن با توليد محتوا
بيشتر ديدهشدن با توليد محتوا
بازاريابي محتوا باعث ميشود نام كسبوكار و برند شما در معرض ديد تعداد زيادي از مردم قرار بگيرد. آنچه بازاريابي محتوا را متمايز ميكند، ذهنيت و ديدگاه بهتري است كه براي مخاطبان و كاربران شما ايجاد ميكند؛ برخلاف آن رويه منفياي كه در روشهاي سنتي بازاريابي رايج شده است (همان ويدئويي كه براي ردكردنش لحظهشماري ميكنيد يا تبليغي كه نخوانده ميبنديد).
بهدنبال بيشتر ديدهشدن و مطرحشدن نام برند شما و كسبوكارتان، تعداد دنبالكنندههايتان هم در شبكههاي اجتماعي بيشتر ميشود. بهمرورزمان، كنجكاوي افراد بيشتري برانگيخته ميشود و با ديدن كامنتها و فعاليتهاي دنبالكنندههاي شما در شبكههاي اجتماعي، با نام برند شما آشنا ميشوند؛ بنابراين نوعي رويۀ افزايشي شكل ميگيرد و روزبهروز شمار مخاطبانتان بيشتر ميشود.
فراموش نكنيد كه وبسايت شما هم نقش مؤثري در بيشتر ديدهشدن و مطرحشدن نام برند و كسبوكارتان دارد. محتواي كاربردي و مفيدي كه در قالب متن يا فايلهاي صوتي و تصويري در وبسايتتان ميگذاريد، كاربران را بهمدت بيشتري در سايت نگه ميدارد؛ اين موضوع تأثير بسزايي بر بالارفتن رتبه وبسايت شما خواهد داشت. طي بهروزرسانيهاي چند سال اخير الگوريتم گوگل، تأكيد و اهميت اصلي بر محتوا قرار گرفته است و روزبهروز، اين اهميت و تأثير آن بر بازاريابي محتوا بيشتر ميشود.
بازگشت بهتر و بهصرفهتر سرمايه در مقايسه با روشهاي سنتي بازاريابي
بازاريابي محتوا و بازاريابي سنتي هر دو منجر به افزايش ميزان فروش ميشوند كه براي كسبوكار حياتي است، با اين تفاوت كه در بازاريابي محتوا، هزينهٔ بهمراتب كمتري براي اين منظور صرف ميشود. هرچند توليد محتواي كاربردي و مفيد به تلاش و زحمت نياز دارد، اما در مقايسه با روشهاي سنتي تبليغات نظير تبليغات بنري يا تبليغ در صفحههاي اصلي موتورهاي جستوجو، كمهزينهتر و بهصرفهتر است و درعينحال تأثير بهتر و بيشتري بر جذب مشتري و مخاطب دارد.
بهعلاوه، لزوما نبايد توليد محتوا به تلاش و زحمت شخصِ شما نياز داشته باشد (برفرض اگر اولويتهاي مهمتري در كسبوكارتان داريد كه ميخواهيد وقتتان را صرف آنها كنيد). مؤسساتي مثل شركت توليد محتوا، وبسايت توليد محتوا و ديگر مجموعههاي اينچنيني مدتهاست كه فعاليت ميكنند و در آنها، امكان ارتباط ميان صاحبان مشاغل با كساني كه به كار توليد محتوا علاقه دارند يا براي گذران زندگي مشغول انجام آن هستند، فراهم ميشود. شما ميتوانيد كارتان را به چنين كساني بسپريد. هرچند لازم است مبلغي بابت پرداخت دستمزد توليدكننده محتوا كنار بگذاريد، باز هم اين هزينه در مقايسه با هزينهاي كه صرف تبليغات بنري و نظاير آن ميكنيد، بهمراتب كمتر و بهصرفهتر است؛ بهعلاوه، اين دست تبليغات ديگر محبوبيت و كارايي گذشته را ندارند، حال آنكه توليد محتوا براي كسبوكارتان مفيد خواهد بود.
البته براي آنكه نرخ بازگشت سرمايه با توليد محتوا در حد قابلقبولي باشد، حتما بايد معيارها را درست و اصولي تعريف كنيد و براي تحليل دادهها وقت كافي بگذاريد؛ درضمن بايد از مرتكبشدن برخي اشتباهها هم اجتناب كنيد (اشتباههايي كه معمولا در روند تحليل دادهها سر ميزنند): عجولبودن، قرارندادن فعاليتها در معرض آزمونوخطا يا جايگزيننكردن استراتژي مورداستفاده با تجزيهوتحليلهاي دقيق.
اهميت كنوني بازاريابي محتوا و لزوم توجه به آن در دنياي آتي كسبوكار
اهميت كانتنت ماركتينگ
اگر در امر توليد محتوا و جذب مشتري با استفاده از آن موفق نبودهايد، از ترندها كمك بگيريد. لازم نيست دوباره چرخ را اختراع كنيد! حال، ببينيم چگونه ميتوانيم از ترندها كمك بگيريم.
بهينهسازي براي موتورهاي جستوجو يا همان سئو اهميت بسياري دارد. سئو ابزار قدرتمندي است كه تقريبا تمامي كسبوكارهاي موفق براي بالابردن ترافيك ورودي و توليد ليد (Lead، سرنخ/ مشتري راغب: كساني كه براي اولين بار با برندي آشنا شدهاند) از آن استفاده ميكنند و به نظر ميرسد طي سالهاي آتي هم اين روند ادامه پيدا كند. همانطور كه پيشتر، زير عنوان «بيشتر ديدهشدن با توليد محتوا» هم توضيح داده شد، در بهروزرسانيهاي جديد الگوريتم گوگل، نقش محتواي كاربردي و مفيد در بالارفتن رتبه سايتها مهمتر و كليديتر شده است: محتوايي كه با كلمات كليديِ مشخصي توليد ميشود و از آن براي بالابردن ترافيك ورودي استفاده ميشود. بهعلاوه، در اين بهروزرسانيها اهميت بيشتري براي مدتزمان سپريشده در وبسايت از سوي كاربران، در نظر گرفته شده است. اين مورد هم نقش بسزايي در بالارفتن رتبه سايت دارد. اگر كاربران وارد صفحهاي شوند كه فقط از كلمات كليدي پر شده است و خبري از محتواي مفيد و كاربردي در آن نباشد، آن صفحه را بهسرعت ترك ميكنند، سريعتر از آنكه بتوانيد اين جمله را بخوانيد: «اين مكان تجاري به فروش ميرسد!»
تمامي اين دلايل حكايت از اهميت روزافزون بازاريابي محتوا و استفاده حداكثري از آن در دنياي ديجيتال ماركتينگ امروزي دارند. تبليغات بنري، تبليغات موتورهاي جستوجو و ساير روشهاي رايج تبليغات با فاصله زيادي قبل از ديجيتال ماركتينگ قرار ميگيرند. حتي بهفرض هم استفاده از اين روشها تا حدودي نتيجهبخش باشد؛ ولي كسبوكارهايي كه از آنها بهره ميگيرند آنطور كه دنياي كنوني تجارت و بازاريابي ديكته ميكند براي فعاليتهاي بازاريابيشان وقت و انرژي صرف نميكنند و بهطور مشخص، به آن سطح از موفقيت ايدئالي كه مدنظر دارند نخواهند رسيد.
با اين اوصاف، اگر قصد پيشرفت و ترقي در كسبوكارتان را داريد و هنوز استراتژي مشخصي براي فعاليت در حوزه بازاريابي محتوا تعيين نكردهايد، بهتر است فرصت را غنيمت بشمريد و هرچه سريعتر اين كار را انجام دهيد. نكته مثبت ديگر درباره بازاريابي محتوا اين است كه حتي اگر كسبوكارتان را با سرمايه محدودي راهاندازي كرده باشيد، ميتوانيد با استفاده از آن بازاريابي كنيد. اين نوع بازاريابي ازطرفي باعث پيشرفت كارتان ميشود و ازطرفديگر، چشمانداز بهتري از آينده پيش رويتان ميگذارد.
اهميت بهاشتراكگذاري محتوا، چه در قالب متن باشد و چه در قالب اينفوگرافي، ويدئو يا موارد ديگر، روزبهروز بيشتر ميشود و از ابزارهاي مهم در بازاريابي است. سالهاست كه دوران درخشان تبليغات اينترنتي سپري شده است و اين شيوه تبليغ امروزه ديگر ظرفيتي براي استفاده ندارد. وضعيت اين دست تبليغها تا اندازهاي بد شده است كه رقم تعداد كليك بر روي انواع فرمتهاي مختلف آنها طبق برآوردهاي انجامشده كمتر از يكدهمِ يك درصد است. بنابراين وقتي صحبت از بهينهسازي براي موتورهاي جستوجو، بيشتر مطرحشدن نام برند و كسبوكار و جلب اعتماد و افزايش اعتبار كسبوكار باشد، ديگر استفاده از بازاريابي محتوا و فعاليت در آن، دلبخواهي نخواهد بود و براي رسيدن به اين موفقيتها، حتما بايد بهفكر فعاليت در آن باشيد.
بازاريابي محتوا چطور به پيشرفت و ترقي كسبوكار شما كمك ميكند؟
پيشرفت و ترقي كسبوكار
گذشته از بحث اهميت بازاريابي محتوا در دنياي كسبوكار كنوني و مزاياي آن، نكته مهم ديگري كه نبايد از قلم بيفتد، نقش بنيادي كيفيت محتواي توليدي است. بايد با تعيين استراتژي مناسب براي توليد محتوا، پيامي را به مخاطبان و كاربران خود منتقل كنيد كه روي آنها اثرگذار باشد و در ذهنشان ماندگار شود. استفاده از فرمتهاي مختلف و متنوع براي توليد محتوا هم نكته حائز اهميتي است. با درنظرگرفتن اين نكات ميتوانيد از بازاريابي محتوا در جهت بهبود و ترقي كسبوكارتان بهره بگيريد.
جمعبندي
با مدنظر داشتن نكات و توصيههايي كه در اين مطلب مطرح شد، ميتوانيد ماندگاري و موفقيت كسبوكارتان در بلندمدت را تضمين كنيد. اگر اولويتهاي مهمتري از توليد محتوا داريد، ميتوانيد از خدمات شركتهاي نامآشنايي چون ايران محتوا استفاده كنيد. توليد محتوا با كيفيت تخصص شركت ايران محتوا است. هدف اصلي شركت ايران محتوا اين است كه با ارائه توليد محتواي با كيفيت، سايت شما در موتورهاي جستجو به بالاترين رتبه برسد. طي ساليان فعاليت ايران محتوا، كسبوكارهاي موفق زيادي از خدمات اين شركت استفاده كردهاند؛ بهعنوانمثال، يكي از نمونه كارهاي شركت ايران محتوا، سايت علي بابا است.
البته خدمات اين شركت محدود به توليد محتوا نميشود و موارد ديگري را هم در بر ميگيرد. در اينجا، اشارهاي به مهمترين آنها خواهيم كرد:
مهمترين خدمات شركت ايران محتوا: استراتژي محتوا، تحقيق و جستجو كلمات كليدي، تنظيم تقويم محتوا، توليد محتوا داخلي، توليد محتوا جامع، محتوا شبكه هاي اجتماعي، ويراستاري صوري و زباني، بارگذاري مطلب، آموزش توليد محتوا و … .
با استفاده از اين خدمات ميتوانيد وقت بيشتري را صرف اولويتهاي ديگر كسبوكار خود كنيد و فعاليت در حيطه بازاريابي را به اشخاص باتجربه بسپريد.
https://www.gasiweb.com/internet-business/
ات مرتبط:
برچسبها:
مطالب جديد تر | مطالب قدیمی تر |
.: Weblog Themes By Pichak :.