همچنين مي خواهيد براي محتواي خود قالبي را انتخاب كنيد تا متناسب با هر مرحله از سفر خريدار باشد. يك بازديد كننده جديد در مرحله آگاهي ، توليد محتوا نسخه آزمايشي زنده محصول شما را نمي خواهد ، اما آنها يك چك ليست سريع يا پست وبلاگ را مي خوانند كه به آنها كمك مي كند مشكل خود را بهتر درك كنند. يك چشم انداز در مرحله تصميم گيري نيازي به دانستن همه راه حل هاي احتمالي ندارد ، آنها به يك مشاوره يا نسخه آزمايشي نياز دارند كه به آنها نشان دهد محصول شما راه حل مناسب است. هميشه مخاطبان خود را در جايي كه هستند ملاقات كنيد.

در اينجا راهنماي بهترين قالب هاي محتوا براي هر مرحله از سفر خريدار وجود دارد:

  • آگاهي: نامه سفيد ، پست وبلاگ ، ليست چك ، صفحه راهنما ، اينفوگرافيك ، كتاب الكترونيكي ، بازي ، مسابقه
  • ملاحظات: پادكست ، وبينار ، كاربرگ ، ماتريس مقايسه ، الگو
  • تصميم: نسخه ي نمايشي ، نسخه آزمايشي رايگان ، راهنماي محصول ، مشاوره ، كوپن

حسابرسي محتوا را انجام دهيد
خواه مدتي بدون هيچ جهت مشخصي محتوا ايجاد كرده باشيد يا در كل از يك استراتژي پيروي كرده باشيد ، هر بخش بازاريابي مي تواند از مميزي محتوا بهره مند شود. اين كه شما كار خود را با يك استراتژي مشخص آغاز نكرده ايد ، به اين معني نيست كه محتوايي كه در حال حاضر داريد در يك مورد قرار نمي گيرد.

حسابرسي محتوا به سادگي از كارهايي كه قبلاً انجام داده ايد ، موجودي برداري مي كند ، سپس آنها را سازماندهي مي كند تا در برنامه محتواي جديد شما قرار بگيرند.

اين فرايند ممكن است شامل برخي از نوشتن مجدد باشد ، يا مي تواند خلا gapهايي را آشكار كند كه بايد با محتوايي كه مورد توجه شخصيت شما و مرحله سفر آنها است پر شود.

نحوه انجام مميزي محتوا به شرح زير است:

تمام مطالب خود را در يك صفحه گسترده جمع آوري كنيد.
ستون هايي را براي كلمات كليدي هدف ، شخصيت خريدار ، مرحله سفر خريدار ، قالب و موضوع اصلي ايجاد كنيد ، سپس اين موارد را براي هر قسمت محتوا پر كنيد.
ستونهايي را براي معيارهاي اصلي خود اضافه كنيد ، مانند بازديد از صفحه ، اشتراك ها ، تعامل و غيره
سرانجام ، هر پست (با استفاده از موارد برجسته يا ستون ديگر) را به دسته افرادي كه عملكرد خوبي دارند ، نياز به پيشرفت دارند ، بايد دوباره نويسي كنند يا مي توانند با پست ديگري ادغام شوند ، دسته بندي كنيد.
اگرچه ممكن است يك مميزي محتوا خسته كننده به نظر برسد ، اما تمام كارهاي دستي ارزش افزايش بازديد و هدايت را خواهد داشت. به علاوه ، شما يك برنامه تأييد شده داريد كه به جلو حركت مي كند.

اگر اين روند كمي طاقت فرسا به نظر مي رسد ، براي راهنمايي بيشتر اين پست را بررسي كنيد.

قالب مناسب را انتخاب كنيد
آن شخص خريدار را كه ايجاد كرديد به خاطر داريد؟ شما در حال ايجاد محتوا براي آنها هستيد. اين بدان معني است كه شما بايد محتوايي را در قالبي تهيه كنيد كه به راحتي و با لذت بيشتر مصرف شود.

قالبي كه انتخاب مي كنيد ممكن است يك پست وبلاگ ، ويديو ، اشتراك اسلايد ، گرافيك ، كتاب الكترونيكي ، كاغذ سفيد ، پادكست يا هر آنچه ذهن خلاق شما مي تواند تصور كند باشد. تا زماني كه در خدمت شخصيت شما باشد ، فرم خوبي خواهيد داشت.

همچنين لازم نيست براي هر محتوايي كه ايجاد مي كنيد به يك قالب بچسبيد. اما شما بايد بتوانيد محتوا را - با هر قالبي - با سرعت مداوم ايجاد كنيد. منظور من اين است كه ، يك سري پادكست ممكن است يك تاكتيك عالي براي بازاريابي باشد ، اما اگر منابع كافي (و حوصله) كافي براي پايبندي به آن را نداريد ، وبلاگ ممكن است مسير بهتري باشد.

هنگام انتخاب قالب محتواي خود از اين سوالات به عنوان راهنما استفاده كنيد:

اين براي چه مرحله اي از سفر خريدار است؟
مصرف اين محتوا براي مخاطبان شما چقدر آسان است؟
شخص شما كجا وقت خود را آنلاين مي گذراند؟
چه قالبي را مي توانيد به صورت ثابت ايجاد كنيد؟
آيا شما مي توانيد اين محتوا را در سطح رقابتي توليد كنيد؟
تبليغ محتوا
چه فايده اي دارد كه اين همه محتواي عالي ايجاد شود اگر كسي آن را نبيند؟ در يك دنياي كامل ، هر زمان كه پست جديدي منتشر مي كنيد ، گله هاي زيادي به سايت شما هجوم مي آورند. در واقعيت - به ويژه هنگامي كه تازه كار خود را شروع مي كنيد - بايد مردم را فريب دهيد تا محتواي شما را مصرف كنند و حتي آنها را در فضاي آنلاين خود راهنمايي كنيد.

از اين رو چرا تبليغ محتوا به همان اندازه محتوايي كه ايجاد مي كنيد براي استراتژي شما مهم است.

برنامه ارتقا شما بايد توسط شخصيت شما هدايت شود. آنها وقت خود را به صورت آنلاين مي گذرانند؟ آنها در چه ساعتي از روز از سيستم عامل خاصي استفاده مي كنند؟ هر چند وقت يك بار مي خواهند از شما محتوا ببينند؟ چگونه آنها دوست دارند محتوا مصرف كنند؟ چه خطوط موضوعي ايميل را وادار مي كند كليك كنند؟

ارتقا Cont محتوا از نظر متوسط ​​متفاوت است و قوانين خاصي براي هر يك بايد رعايت شود.

رسانه هاي اجتماعي
در حالي كه رسانه هاي اجتماعي ابزاري براي ايجاد رابطه هستند ، مي توانند براي تبليغ محتوا مورد استفاده قرار گيرند. همه چيز در مورد يافتن تعادل مناسب بين تبليغ شخصي ، به اشتراك گذاري اطلاعات مفيد و سرگرمي است. فيس بوك ، توييتر ، اينستاگرام ، يوتيوب و اسنپ چت همه رسانه هاي خوبي براي ايجاد و به اشتراك گذاري محتواي مرتبط هستند. كليد تغيير آن محتوا براي متناسب بودن با سيستم عامل است.

https://blog.hubspot.com/marketing/content-creation

https://learninsta.tebyan.net/post/33


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۳:۲۱ | مورفي | نظرات (0)

به عنوان يك كارآفرين آنلاين ، تجارت شما به اندازه ابزار شما خوب است. در اين پست ، ما 9 ابزار كسب و كار آنلاين را كه بايد به شما كمك كنند بازي خود را بالا ببريد ، به اشتراك مي گذاريم.

BONUS MATERIAL: 75 ايده كسب و كار بدون كد PDF
براي شروع كار آنلاين خود بدون لمس يك خط كد ، الهام بگيريد. اكنون بارگيري كن
ما انسانها يك دسته مدبر هستيم.

هنگامي كه COVID-19 مشاغل سراسر دنيا را وادار به بستن درهاي خود كرد ، بسياري از كارآفرينان و صاحبان مشاغل به دنبال روش هاي جديدي براي محوري تلاش كردند.

آيا اخيراً در اين مكان مشابه قرار داريد؟ در اين صورت ، ممكن است از خود بپرسيد كه چگونه مي توانيد با اداره كامل كسب و كار خود به صورت آنلاين سازگار شويد.

در اين راهنما ، من قصد دارم شما را با ابزارهاي مورد نياز براي رشد سريع تجارت خود در شرايط عادي جديد آشنا كنم. اما من تصميم گرفتم به جاي اشتراك ليستي از 100+ سيستم عامل كه شما را غرق مي كنند ، فقط روي اين 9 نوع ابزار تمركز كنم كه چند پيشنهاد در اين بين وجود دارد.

فهرست مطالب را نشان مي دهد
بياييد ابزارهاي لازم براي رشد تجارت خود را در دنياي آنلاين امروز پيدا كنيم!

ابزارهاي تجاري براي بازاريابي و فروش
آيا در هر مرحله از راه با مخاطبان هدف خود درگير مي شويد؟ در اين بخش اول ، ما ابزارهاي مختلف بازاريابي و فروش را بررسي خواهيم كرد كه به شما كمك مي كنند توجه آنها را به خود جلب كرده و براي ادامه كار آنها را بازگرداني كنيد.

1. طراحي گرافيك
اين روزها هركسي به شرط داشتن ابزار مناسب مي تواند يك طراح گرافيك باشد.

فقط با كمي دانش در جفت سازي و تراز كردن فونت ، مي توانيد create خوب ، تقريباً در مورد هر چيزي ايجاد كنيد:

محتواي رسانه هاي اجتماعي كه با مخاطبان شما ارتباط برقرار مي كند (به عنوان مثال داستان هاي اينستاگرام)
تصاوير مفهومي را براي شكستن استراتژي ها و ايده هاي پيچيده (به عنوان مثال اينفوگرافيك ها ، نمودارها ، نمودارها)
آهنرباهاي سرب و محتواي قابليت فروش براي جذب سرنخ و فروش (به عنوان مثال چك ليست ها ، مطالعات موردي)
اين كه آيا شما به دنبال طراحي پيشنهادي براي مشتري رويايي خود هستيد يا ويرايش تصوير صفحه براي نحوه ارسال يك وبلاگ ، اين نرم افزار محبوب طراحي گرافيك را پوشش داده ايد.

PhotoScape X: ويرايشگر عكس رايگان براي كاربران مك و ويندوز 10. Photoscape X ابزاري عالي براي نيازهاي اساسي ويرايش است: برش ، تغيير اندازه و افزودن فيلترها و جلوه ها.

ابزار كسب و كار آنلاين photoscape x

منبع: يوتيوب

Crello: ويرايشگر طراحي گرافيكي كشيدن و رها كردن با 30000 قالب از پيش ساخته شده در 50 قالب بالاتر

Crello ابزاري كاملاً بصري است كه آن را براي كسب و كار اينترنتي مبتديان ايده آل مي كند. فقط با چند كليك مي توانيد طرحي را كه به نظر آموزش راه اندازي كسب درآمد مي رسد توسط يك حرفه اي ايجاد شده است ، شلاق بزنيد.

حتي مي توانيد انيميشن اضافه كنيد.

ابزار تجارت آنلاين

Crello همچنين دسترسي فوري به 100 ميليون عكس سهام HD و دسترسي رايگان به بيش از 500000 عكس برتر را ارائه مي دهد. درست است ، وقتي كاربر Crello هستيد ديگر نيازي به پرداخت هزينه عكس هاي گران قيمت سهام نداريد!

امروز معاملات مادام العمر Crello را با پرداخت 49 دلار در AppSumo دريافت كنيد.

2. رسانه هاي اجتماعي
رسانه هاي اجتماعي بسيار بيشتر از الگوهاي رفتاري ويروسي است.

سيستم عامل هايي مانند توييتر ، فيس بوك و لينكدين زمين بازي فرصت هاي تجاري هستند. با يك رويكرد صحيح ، هيچ دليلي وجود ندارد كه نتوانيد از آنها براي طبل تبليغات در مورد كسب و كار خود استفاده كنيد.

ارسال مداوم اين كانالهاي متعدد رسانه هاي اجتماعي و مديريت آنها مي تواند يك درد باشد. خوشبختانه ، اين ابزارهاي برنامه ريزي شبكه هاي اجتماعي كار را آسان مي كنند.

Buffer: ابزاري محبوب براي برنامه ريزي شبكه هاي اجتماعي كه به طور خودكار در ساعت هاي دلخواه شما در كانال هاي مختلف ارسال مي شود. براي ايجاد تصاوير ساده (به عنوان مثال نقل قول از پس زمينه) از آن با Pablo by Buffer استفاده كنيد.

ابزارهاي تجاري آنلاين pablo by buffer

منبع: پابلو توسط بافر

براي تصاوير پيچيده - مثلاً مي خواهيد آيكون ها را در تصاوير وارد كنيد - به Crello پايبند باشيد. سپس روي Buffer بارگذاري كرده و آن را برنامه ريزي كنيد.

HootSuite: داشبورد بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي كه بيشتر از زمان بندي محتوا براي كانال هاي مورد علاقه شما كار مي كند. اين همچنين ويژگي هاي گسترده مديريت تيم را ارائه مي دهد ، اگر شما چندين بازارياب داريد كه كانال هاي رسانه هاي اجتماعي خود را حفظ مي كنند ، آن را مناسب مي كند.

نكته: علاوه بر پست هاي وبلاگ و پشت صحنه كارهايتان ، چه چيز ديگري مي توانيد در شبكه هاي اجتماعي ارسال كنيد؟ دو كلمه: توصيفات مشتري.

اين بررسي هاي مشتريان آنقدر م soثر است كه مي تواند تقريباً 62٪ درآمد بيشتري براي هر بازديد كننده سايت به وجود آورد.

اگر تازه شروع به جمع آوري توصيفات مشتري مي كنيد ، VideoPeel را بررسي كنيد. اين پلتفرمي است كه نظرات ويدئوهاي مشتريان راضي را جمع آوري ، مديريت و اشتراك مي كند.

تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد ارسال پيوند به مشتريان براي ضبط توصيفات ويديويي آنها و نشستن و منتظر بررسي درخشان آنها است.

ابزارهاي تجاري آنلاين videopeel

منبع: VideoPeel

هيچ چيزي قدرتمندتر از به اشتراك گذاشتن مشتري درباره ROI كار شما نيست. حتي مي توانيد از اين فيلم ها در كمپين بازاريابي شبكه هاي اجتماعي خود براي تقويت تبديل استفاده كنيد.

فقط مطمئن شويد كه از آنها در سياست ها و توافق نامه هاي خود - كه VideoPeel به راحتي فراهم مي كند - اجازه بگيريد.

امروز معاملات مادام العمر VideoPeel را با پرداخت 69 دلار در AppSumo دريافت كنيد.

3. بازاريابي از طريق ايميل
اجازه ندهيد ايميل هاي هرزنامه در صندوق ورودي شما را فريب دهند - ايميل هنوز هم بسيار يكي از كانالهاي بازاريابي بسيار پركاربرد و مقرون به صرفه است.

در واقع ، بازاريابان ايميل كه به آن قسم مي خورند ، ROI تقريبي دريافت مي كنند

براي هر 1 دلار هزينه شده 44 دلار است.

مزاياي بازاريابي از طريق ايميل فعال مي شود. با پاسخگوي خودكار ايميل ، مي توانيد:

مشتركان ايميل را با ايميل هاي ارزشمند در خلبان اتوماتيك پرورش دهيد
جديدترين مطالب خود را تبليغ كنيد و بازديدهاي بيشتري را جذب كنيد (به عنوان مثال پست وبلاگ ، ظاهر پادكست)
جذب فروش براي خدمات آينده (به عنوان مثال اعلام مكان هاي محدود براي يك كارگاه آنلاين شش هفته اي)
براي تقويت بازي ايميل خود از چه ابزارهاي بازاريابي ايميل بايد استفاده كنيد؟ بياييد گزينه هاي خود را بررسي كنيم:

MailChimp: پاسخ خودكار ايميل ابزاري بازاريابي مي شود. با MailChimp مي توانيد به راحتي ايميل هاي خودكار ارسال كنيد و با بيش از 200 ابزار ادغام شويد. اگر به دنبال طيف گسترده اي از ادغام ها در يك سيستم بازاريابي همه در يك هستيد ، MailChimp يك انتخاب عالي است.

Flodesk: اين ابزار بازاريابي ايميل به لطف رابط كاربري و الگوهاي خيره كننده مورد علاقه آينده است. اگر مهارت هاي محدودي در طراحي داشته باشيد ، Flodesk براي ايجاد ايميل هايي با طراحي زيبا بهتر است.

SendFox: يك بستر ايميل ساده ، بدون سر و صدا و مبتدي پسند كه ايميل هاي برنامه ريزي شده نامحدود را به سرعت ارسال مي كند.

ابزار تجارت آنلاين sendfox

منبع: يوتيوب

خواه ارسال توالي استقبال باشد يا ايميل هاي آهنرباي سرب ، SendFox به شما كمك مي كند تا سريعاً اين كار را انجام دهيد.

امروز قرارداد مادام العمر SendFox را با پرداخت 49 دلار در AppSumo دريافت كنيد.

نكته: آيا مشتركان بيشتري مي خواهيد؟ يك قسمت ايميل در فرم تماس با وب سايت خود بگنجانيد يا خبرنامه ايميل خود را در امضاي ايميل خود تبليغ كنيد. در اينجا 59 روش ديگر براي 2X ليست ايميل خود آورده شده است.

4. پشتيباني مشتري
اگر 33٪ آمريكايي ها تجربه ضعيفي داشته باشند ، تعويض شركت را در نظر مي گيرند.

اوچ ، فقط اين آمار به ما مي گويد كه هرگز نبايد از خدمات مشتري غافل شويم.

علاوه بر راه اندازي تيم پشتيباني مشتري از ابتدا و ارائه آموزش هاي لازم به آنها ، همچنين مي خواهيد در ابزارهاي مناسب پشتيباني مشتري سرمايه گذاري كنيد. به اين ترتيب ، خواهيد توانست كارهاي تكراري را حذف كرده و همه مكالمات را از يك مكان ساده كنيد.

در اينجا چند پيشنهاد وجود دارد.

Freshdesk: ابزاري همه جانبه ، ربات ها و سرويس خدمات مشتري به صورت سلف سرويس كه كليه مكالمات مشتري (به عنوان مثال ايميل ، چت زنده) را در يك مكان ساده مي كند.

8 × 8 تعامل ويدئويي (Wavecell سابق): ابزاري بدون بارگيري براي موبايل كه به شما امكان مي دهد چت ويديويي زنده را با عوامل پشتيباني آغاز كنيد. اگر مي خواهيد يك خلاصه گزارش خلاصه از پروژه را ارائه دهيد ، با اين كار همراه باشيد.

Re: plain: يك نرم افزار چت زنده بدون بارگيري است كه پيام هاي خود را مستقيماً به WhatsApp ، Facebook Messenger و Telegram دريافت و ارسال مي كند.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۴:۵۳ | مورفي | نظرات (0)
[ ۱ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی