آيا نياز به طراحي لوگوي جديد داريد؟ در اينجا همه چيزهايي كه بايد قبل از شروع پروژه هويت نام تجاري بدانيد ، آمده است.





طراحي لوگو - طراحي لوگوي اپل با دنباله فيبوناچي مقايسه مي شود.
(اعتبار تصوير: QWE Art/Arthur Geometry/Future)
طراحي لوگو شامل دانش ، مهارت و تجربه زيادي است. سوالات زيادي وجود دارد كه بايد در مورد آنها فكر كرد ، و آنها مي توانند بسيار پيچيده شوند. اگر از ابتدا يك طرح لوگو جديد ايجاد مي كنيد ، چگونه مارك ، محصول يا شخصيت شخص را نشان مي دهيد؟ اگر لوگو را براي يك نام تجاري موجود به روز مي كنيد ، آيا بايد جهت ايجاد بيانيه را تغيير دهيد يا بايد تغييراتي جزئي در لوگوي فعلي ايجاد كنيد تا از بيگانگي مشتريان جلوگيري كنيد؟

با چنين س questionsالات بزرگي ، دشوار است كه بدانيد از كجا شروع كنيد. براي كمك به ما ، ما 15 قانون طلايي براي طراحي لوگو ابداع كرده ايم. اين فهرست مفيد از نكات برتر ، هم بر روي فرآيند طراحي لوگو و هم چگونگي اجراي طرح شما به عنوان بخشي از استراتژي مارك وسيع تر تمركز مي كند.

وقتي آرم مناسب با يك محصول عالي تراز شود ، در نهايت مي تواند به يك دارايي بي ارزش تبديل شود. Swoosh نايك ، طاق هاي طلايي مك دونالد ، مرد ميشلن ، ستاره سه نقطه مرسدس ، نماد Woolmark-اينها تنها تعدادي از برجسته ترين نمونه ها هستند. چگونه به لوگو بهترين شانس را براي رسيدن به وضعيت مشابه مي دهيد؟ خوب ، ويژگي هاي جهاني وجود دارد كه در هر طراحي لوگو موفق به اشتراك گذاشته مي شود.

ادامه مطلب را بخوانيد تا بدانيد چرا طراح ديويد آيري فكر مي كند طراحي لوگو بسيار مهم است و 10 قانون او براي نشان كامل. ما همچنين نكات مهم نيك كارسون براي اجراي طرح شما را مي شنويم. اگر كمك مي خواهيد ، به راهنماي ما براي الهام از طراحي لوگو ، مجموعه اي از بهترين لوگوهاي 3 حرفي كه تا كنون ساخته شده و 11 مرحله ما براي ايجاد لوگوهاي بهتر ، نگاهي بيندازيد.

چرا طراحي لوگو مهم است؟
لوگوها مهم هستند زيرا اغلب اولين مارك تجاري هستند كه مشتريان بالقوه مي بينند و آنهايي هستند كه با آنها باقي مي مانند - يا نه. يك لوگو اطلاعات زيادي در مورد يك نام تجاري به مشتري مي دهد و اگر مصرف كنندگان با آن ارتباط برقرار كنند ، تمايل بيشتري براي سرمايه گذاري زمان يا پول خود در شركت يا محصول خواهند داشت.

لوگو تنها عنصري در مارك تجاري موفق نيست ، اما بايد به آن توجه كرد زيرا اغلب در مركز هر استراتژي نام تجاري است. در حالي كه اكثر طراحان مي توانند يك لوگوي مناسب ايجاد كنند ، براي اجراي يك طراحي لوگو كه به ياد ماندني ، منحصر به فرد و جذاب است ، تركيبي از مهارت هاي طراحي ، نظريه خلاق و كاربردي ماهرانه لازم است (براي نمونه به انتخاب بهترين لوگوها نگاه كنيد).

قوانين طلايي طراحي لوگو
اغلب صدها يا هزاران مارك تجاري براي جلب توجه ما رقابت مي كنند و اين بدان معناست كه آنها بايد از نظر بصري خود را متمايز كنند تا دچار سردرگمي نشوند. تمايز از طريق طراحي هويت برند به دست مي آيد - طيف وسيعي از عناصر كه با هم كار مي كنند تا تصويري متمايز در ذهن ما ايجاد كنند. اين مي تواند شامل لباس فرم ، گرافيك خودرو ، كارت هاي ويزيت ، بسته بندي محصولات ، سبك عكاسي ، ليوان هاي قهوه ، تبليغات بيلبورد و تعداد زيادي از اقلام ديگر ، تا انتخاب فونت در وب سايت باشد.

وقتي به فردي فكر مي كنيد كه بر زندگي شما تأثير گذاشته است ، تقريباً مي توانيد تصوير او را به تصوير بكشيد. همين امر در مورد مارك ها نيز صدق مي كند. لوگو به عنوان چهره اي عمل مي كند كه افراد مي توانند با آن ارتباط برقرار كرده و به خاطر بسپارند. هدف از طراحي لوگو بايد ايجاد چيزي باشد كه افراد بتوانند به راحتي در مورد تجربيات خود با يك محصول ، شركت يا خدمات فكر كنند.

وقتي به چيزي نگاه مي كنيم ، ابتدا نمي خوانيم. قبل از هر چيز ما شكل را مي بينيم ، رنگ را مي بينيم ، و اگر اين مقدار براي جلب توجه ما كافي باشد ، مي خوانيم

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۰۱:۳۲:۰۸ | مورفي | نظرات (0)
[ ۱ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی