نااميدكننده است كه ببينيم اينفلوئنسرها براي هر پست در اينستاگرام هزاران دلار درآمد كسب مي كنند در حالي كه ما فقط تلاش مي كنيم تعداد روزانه پيروان خود را افزايش دهيم. همه ما مي خواهيم تأثيرگذار بعدي در معاملات بزرگ اسپانسر باشيم كه هزينه سفر ما به دنيا و خوردن بهترين غذاي زيبا را مي پردازد ، اما دشوار است كه بدانيد حساب شما براي آماده سازي پول براي چه زماني آماده است.

يكي از اولين معيارهايي كه كاربران و مارك ها براي تعيين تأثير حساب به آن نگاه مي كنند ، تعداد دنبال كنندگان شما است ، بيشتر به اين دليل كه براي ديدن همه در جلو و مركز است. حتي در اين صورت ، هيچ شماره دنبال كننده اينستاگرام تعيين شده اي براي كسب درآمد در سال 2018 وجود ندارد كه براي هر تأثيرگذار در هر مكان مناسب باشد. در پست امروز ، من مي خواهم به چگونگي نزديك شدن به تعداد پيروان خود بپردازم و چه زماني بايد از آنها درآمد كسب كنيد.

چقدر مي توانيد در اينستاگرام درآمد كسب كنيد؟
اين اولين سوالي است كه هركسي قصد دارد از اينستاگرام خود كسب درآمد كند ، اما جوابي سريع و سريع ندارد. متغيرهاي زيادي وجود دارد كه مي تواند مبلغي را كه كاربر مي تواند با ارسال در اينستاگرام بدست آورد ، از جمله جايگاه حساب ، روش كسب درآمد ، كيفيت پست ها ، تعداد دنبال كنندگان و نرخ تعامل ، فقط به ذكر چند.

يكي از محبوب ترين راه ها (اگر نه محبوب ترين راه) براي ايجاد درآمد توسط اينفلوئنسرها در اينستاگرام از طريق پست هاي پشتيباني شده است. اينفلوئنسرها وظيفه دارند نرخ خود را براي كار با مارك ها تعيين كنند ، بنابراين پتانسيل درآمد در اينجا حتي بيشتر متفاوت است.

به عنوان مثال ، يك حساب فقط در بازاريابي تأثيرگذار و پست هاي پشتيباني شده ممكن است با شارژ 25 تا 50 دلار براي هر پست شروع شود و حساب هايي كه قبلاً به عنوان تأثيرگذار با 30-80 هزار دنبال كننده ايجاد شده اند ، مي توانند صدها دلار براي هر پست شارژ كنند. وقتي اينفلوئنسرها به بيش از 100 هزار دنبال كننده رسيدند ، تمايل دارند حداقل 1000 دلار براي فقط يك پست مانند سام اوشيرو كه 283 هزار دنبال كننده دارد و هر پست 1500 دلار هزينه مي گيرد ، شارژ كنند. ناگفته نماند ، افراد مشهوري مانند كيم كارداشيان وست با 107 ميليون فالوور مي توانند بيش از 500000 دلار براي يك پست حمايت مالي در اينستاگرام دريافت كنند.

نرخ متنوع اينفلوئنسرها با تعداد متنوعي از مارك هايي كه با آنها كار مي كنند و تعداد پست هاي پشتيباني شده دريافت شده ، و زندگي در تمام وقت زندگي را فقط با ارسال پست در اينستاگرام كاملاً امكان پذير مي كند!

براي كسب درآمد در اينستاگرام به چند فالوور نياز داريد؟
پاسخ اين است كه، بستگي دارد! اگر احساس مي كنيد اين پاسخ كشنده است ، من را بشنويد.

وقتي مارك ها به دنبال كار با اينفلوئنسرها هستند ، مي خواهند بدانند كه بودجه بازاريابي آنها به خوبي استفاده شده است. آنچه مارك ها واقعاً به آن توجه مي كنند اين است كه ميزان جذب مخاطب شما بدون توجه به تعداد دنبال كنندگان مهم است زيرا اين به معناي آگاهي بيشتر از محصول و فروش بالقوه آنها است. مارك ها همچنين بررسي مي كنند كه چگونه تعداد پيروان و ميزان تعامل شما با موقعيت و كيفيت پست هاي شما متناسب است.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۶:۱۶ | مورفي | نظرات (0)

تا به حال احساس كرده ايد كه ايده هاي محتواي شما تمام شده است؟ مثل اينكه به ديوار برخورد كرده ايد و چيز تازه و جالبي براي گفتن نداريد؟

اگر به طور مداوم پست هاي وبلاگ ، خبرنامه هاي ايميل ، پادكست ها ، فيلم ها يا محتواي رسانه هاي اجتماعي مي نويسيد ، ممكن است اين احساس اضطراب و وحشت پايان ناپذير را احساس كنيد.

"اكنون درباره چه مي نويسم؟ چه چيزي مي توانم پست كنم كه قبلاً يك ميليون بار گفته نشده است؟ اين همان است؟ آيا من به پايان كار خلاقيتم رسيده ام؟ من حتي با زندگي ام چه كار مي كنم؟!؟! "

من افرادي را مي شناسم كه به دليل اين تردميل با محتواي مداوم خود را مريض و استرس مي كنند. آنها هنوز ذهنيت ها يا عادت هاي درستي ندارند و در حال سوختن هستند.

خبر خوب. لازم نيست اينطور باشد!

به عنوان كسي كه نزديك به بيست سال است كه به طور مداوم محتوا ايجاد مي كند ، وقتي مي گويم به من اعتماد كنيد: نه تنها مي توانيد بر اين شكل متداول مسدود كردن نويسنده غلبه كنيد ، بلكه مي توانيد محتواي مرتبط و با كيفيت بالا را به صورت ثابت توليد كنيد.

در اين MarieTV سه اصل را ياد خواهيد گرفت كه به شما كمك مي كند تا به يك ماشين ايده پردازي محتوا تبديل شويد - تبديل خوانندگان معمولي به طرفداران پرشور.

پس از پايان كار ، براي يافتن فرمول فراموش نشدني و 100+ پيام نوشتاري عظيم به پايين پيمايش كنيد تا به شما در برنامه ريزي 365 روز پست وبلاگ ، خبرنامه ، به روزرساني رسانه هاي اجتماعي - حتي قسمت هاي پادكست و YouTube كمك كند!


مشاهده متن
اين قسمت را در مورد MARIE FORLEO PODCAST بررسي كنيد

اكنون گوش كن
و در اينجا پيوند جلسه SuperSoul من با عنوان "همه چيز قابل طرح است!"

SERVE: سريعترين راه براي جلوگيري از مسدود كردن نويسنده
آيا مي خواهيد محتواي پايداري را كه مشتري هاي شما را درگير هر كلمه شما مي كند ، از بين ببريد؟ پنج استراتژي زير بليط شما براي تمام شدن ايده ها است. بنابراين هرگز آن را فراموش نمي كنيد ، اين پنج استراتژي محتوا نيز مخفف اختصاري هستند - SERVE.

چرا خدمت كنيد؟ زيرا رمز موفقيت درازمدت تمركز بر آنچه مي توانيد بدهيد ، نه آنچه مي توانيد بدست آوريد. تجارت خود را در مورد سرويس دهي قرار دهيد. در مورد مشاركت فراتر از خود در مورد ايجاد تفاوت واقعي با ديگران و من قول مي دهم كه موضوعات بي پايان براي نوشتن خواهيد يافت.

حتي وقتي احساس مي كنيد از ايده هايتان خارج شده ايد ، هميشه يك روش ديگر براي خدمت وجود دارد. هميشه شخصي وجود دارد كه مي تواند از دست كمك ، يادآوري ، كلمه اي مهربانانه يا تشويق در طول سفر خود استفاده كند.


محتواي SERVES محتوايي است كه مي فروشد.
از طريق MARIEFORLEOTWEET اين
SERVE مخفف
يك مساله حل كن
صنعت خود را توضيح دهيد
اسرار خود را فاش كنيد
تجسم كنيد!
كنجكاوي هاي خود را در آغوش بگيريد

اگر تمركز خود را در جايي كه مهم است قرار دهيد - روي مشتري خود - محتواي شما بلافاصله با ارزش تر و موثرتر مي شود.

ايده هايي با ارزش يك سال براي وبلاگ ، خبرنامه و پست هاي رسانه هاي اجتماعي خود با SERVE (و 100+ پيام نوشتاري) ايجاد كنيد
هنگامي كه هر يك از عناصر SERVE را كاوش مي كنيد ، از 100+ دستورالعمل بعدي كه دنبال مي كنيد استفاده كنيد. ايده ها ، افكار يا اخبار ظاهر شده را بنويسيد. آنها به شما ليستي از ايده هاي محتوايي مي دهند كه مي توانيد ماه ها و حتي سال ها در جاده استفاده كنيد.

حالا بياييد براي سرويس آماده شويم!

1. يك مسئله را حل كنيد
ساده ترين راه براي خدمت به مخاطبان پاسخ دادن به سوالات آنها است - بزرگ ، كوچك و بله س AFالات شرم آور AF. از طريق نظرات در مورد پست هاي وبلاگ قديمي ، حساب هاي رسانه هاي اجتماعي ، فروم هايي مانند Quora يا Reddit ، حتي ايميل هاي قديمي از مشتريان قبلي شانه بزنيد. آنچه مردم با آن دست و پنجه نرم مي كنند را شناسايي كنيد و براي حل مشكل خود با دانش ، تجربه و تخصص خود قدم برداريد.

با اين درخواست ها شروع كنيد:

1. 25 س commonال متداول كه مردم از شما درباره كسب و كار ، محصول ، خدمات يا حوزه تخصص شما مي پرسند چيست؟

2. اگر مي توانيد يك عصاي جادويي تكان دهيد و يك چيز را براي مخاطب خود تغيير دهيد - چه چيزي خواهد بود و چرا؟

3- وقتي نوبت به حوزه تخصص شما مي رسد ، مرتباً درباره چه اشتباهات خاصي به مردم آموزش مي دهيد؟

4- چه باورهاي غلطي باعث مي شود مردم با مشاغلي مانند شما كار نكنند؟

5- آرزو مي كنيد كه هر كدام از مشتريان شما سه كتاب بخوانند و چرا؟

6. مردم معمولاً هنگام كار با شخصي مثل شما چه اشتباهات گران قيمت يا دلخراشي را مرتكب مي شوند؟

signs- علائمي كه نشان مي دهد شخصي در زمينه تخصص شما معامله ، محصول يا خدمات خوبي دريافت مي كند چيست؟

8- چه علائمي نشان مي دهد كه شخصي در زمينه تخصص شما معامله ، محصول يا خدمات بدي را بدست مي آورد؟

9. چگونه ممكن است شخصي با كار با مشاغلي مانند شما در هزينه ، وقت يا تلاش صرفه جويي كند؟

10. يك چك ليست بنويسيد كه مخاطبان شما مي توانند براي توليد نتيجه اي كه واقعاً مي خواهند استفاده كنند.

11- پنج مانع برتر كه مردم در رابطه با موضوع ، محصول يا حوزه خدمات شما تجربه مي كنند كدامند و بهترين راههاي غلبه بر آنها چيست؟

اين همچنين يك لنز است كه وقتي ميهمان MarieTV مي شوم از طريق آن نگاه مي كنم. هنگامي كه به خوبي طراحي شده باشد ، مصاحبه با متخصصاني كه مي توانند به مخاطبان شما كمك كنند تا مشكلات ايجاد شده براي محتواي برنده را حل كنند. گير عقايد هستيد؟ به اين فكر كنيد كه چه كتاب ها ، پادكست ها يا مصاحبه ها بيشترين كمك را به شما كرده اند.

2. صنعت خود را توضيح دهيد
رفتن به يك كنسرت هيجان انگيز است ، اما رفتن به يك كنسرت با گذر از پشت صحنه آن را فراموش نشدني مي كند (به فيلم Netflix Beyoncé’s Homecoming فكر كنيد!). وقتي كارهاي داخلي كسب و كار خود را به اشتراك بگذاريد ، مخاطبان شما پيش از اين پيش مي روند

شما را به عنوان يك متخصص كه مي توانند به آنها اعتماد كنند به ياد مي آوريد. فراموش نكنيد كه صنعت شما اغلب براي افراد خارج از آن يك رمز و راز است و رمز و راز محتواي جذاب و به ياد ماندني را ايجاد مي كند.

برخي از اين درخواست ها را امتحان كنيد:

12. رايج ترين تصور غلط در مورد صنعت شما چيست؟

13. چه چيزي قلب شما را از كارهايي كه مي كند مي شكند؟

14. چه چيزي شما را در مورد كاري كه انجام مي دهيد روشن مي كند؟

15. بزرگترين بحث و جدال صنعت شما در حال حاضر چيست؟ نظر خود را به اشتراك بگذاريد

16. مربي شما كيست؟ او چه درسهايي به شما آموخت؟

17. كدام اصطلاحات صنعت باعث گيج شدن مردم مي شود و چگونه مي توانيد آنها را به روشي درك كنيد كه درك آنها بسيار آسان باشد؟

18. درباره حرفه خود يك افسانه در مقابل پست واقعي بنويسيد.

19. عجيب ترين چيزي كه كسي در مورد تجارت شما گفته يا پرسيده است چيست؟

20. آيا چيزي وجود دارد كه فكر كنيد در كار يا تجارت خود هرگز نمي توانيد به آن دست پيدا كنيد ... اما اين كار را كرده ايد؟

21. مهمترين توصيه اي كه در مورد شغل يا تجارت خود دريافت كرده ايد چيست؟

22. به خود مي گوييد "نمي توانيد" چه كاري انجام دهيد؟ راست ميگي

23. يك نكته مثبت كسي به شما گفته است كه نظر شما راجع به چيزي تغيير داده است؟

24. سه تغيير عمده اي كه امسال در صنعت خود مشاهده كرده ايد چيست و چرا اين مهم براي مخاطبان شما است؟

25. بهترين تجربه خدمات مشتري و تجربه يادگيري شما چيست؟

26. آرزو مي كنيد مشتريان شما از شما چه س questionsالاتي بپرسند؟

27. الهام بخشترين داستان موفقيت مشتري شما چيست؟

28. چگونه كار خود را شروع كرديد؟

29. روياهاي شما براي حرفه شما چيست؟

30. در صنعت خود به دنبال چه كساني هستيد و چرا؟

31. اولين شكست بزرگ شخصي يا شركتي شما چه بود و به شما چه آموخت؟

32. با كدام متخصصان صنعت مي توانيد توليد محتوا مصاحبه كنيد كه بينش بيشتري به وجود آورد؟

33. پيش بيني هاي شما در مورد مكان و صنعت شما چيست؟

3. اسرار خود را فاش كنيد
ما انسان ها براي اتصال سخت گير هستيم. به همين دليل مغز ما خيلي خوب به داستان پاسخ مي دهد. رازهاي خود را به اشتراك بگذاريد - لحظه ها ، حوادث و تفكراتي كه پشت سر شما انجام مي شود و افراد تمايل بيشتري به تجارت با شما دارند. اين همچنين باعث كپي غيرقابل مقاومت مي شود و منجر به تعامل بيشتر با مخاطبان شما مي شود.

براي الهام گرفتن از اين دستورالعمل ها استفاده كنيد:

34. مبارزه اي كه بر آن غلبه كرده ايد چيست؟

35. بزرگترين اشتباهي كه اخيراً مرتكب شده ايد چيست و چه چيزي ياد گرفته ايد؟

36. كاش 10 سال پيش مي دانستيد كه اكنون مي دانيد؟

37. در حال حاضر مبارزاتي كه مخاطبان شما مي توانند با آن درگير شوند چيست؟

38. كدام لحظه از زندگي شما همه چيز را تغيير داد؟ [يا ، جاي خالي را پر كنيد. وقتي _________ همه چيز تغيير كرد.]

39. چه زماني از زندگي شما را متعجب مي كند ، "من به چه فكر مي كردم؟"

40. سخت ترين تصميمي كه گرفته ايد چيست؟

41. درباره زماني بنويسيد كه چيزي را جعل كرده ايد.

42. بهترين سرمايه گذاري كه تاكنون كرده ايد چيست؟

43. بدترين سرمايه گذاري كه تاكنون كرده ايد چيست؟

44. سخت ترين مكالمه اي كه تاكنون داشته ايد؟

45. درباره زماني بنويسيد كه بايد "نه" مي گفتيد اما نگفتيد.

46. ​​درباره زماني بنويسيد كه بايد "بله" مي گفتيد اما نگفتيد.

47. بدترين مصدوميتي كه تاكنون داشته ايد چيست؟

48. گرانترين درسي كه آموخته ايد كدام است؟

49. آيا تا به حال كاري منطقي انجام داده ايد كه با گروهي از افراد جور شويد؟

50. جمله را تمام كنيد: "من هنوز در مورد _______ خجالت مي كشم."

51. به چه چيزي برگرديد و به خود جوان خود بگوييد؟

52. آيا تاكنون دوستي داشته ايد كه براي شما مناسب نباشد؟

53. چه نقاط قوتي در افراد ديگر مي بينيد كه آرزو مي كنيد كاش داشته باشيد؟

54. نقاط ضعف شما چيست كه هميشه روي آنها كار مي كنيد؟

55. جزئيات پشت صحنه درباره روز معمولي خود را به اشتراك بگذاريد.

منبع

http://forum.kishtech.ir/showthread.php?tid=50028


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳:۴۳ | مورفي | نظرات (0)

توليد محتوا و بازاريابي محتوا اهميت روزافزوني در دنياي تجارت و بازاريابي امروزي پيدا كرده است و اين‌طور به نظر مي‌رسد كه طي ساليان آتي، به يكي از اركان اصلي و ضروري براي موفقيت كسب‌وكارها بدل خواهد شد. غافل‌ماندن از بازاريابي محتوا مي‌تواند به‌منزلهٔ ازدست‌دادن بخش زيادي از كاربران و مخاطباني باشد كه صرفا با تكنيك‌هاي مورداستفاده در اين نوع بازاريابي قابل‌دسترسي خواهند بود. در ادامه اين مطلب، همراه ما باشيد تا جزئيات بيشتري درمورد بازاريابي محتوا، دلايل اهميت روزافزون آن و چگونگي اثرگذاري‌اش بر پيشرفت و ترقي كسب‌وكارها در اختيارتان بگذاريم. در بخش پاياني هم شما را با يكي از شركت‌هاي فعال در حوزه توليد محتوا و بازاريابي محتوا آشنا مي‌كنيم.

 

آنچه در اين مقاله خواهيد خواند:
بازاريابي محتوا چيست؟ | توليد محتوا و بازاريابي محتوا چطور باعث پيشرفت و موفقيت كسب‌وكار مي‌شود؟ | اهميت كنوني بازاريابي محتوا و لزوم توجه به آن در دنياي آتي كسب‌وكار | بازاريابي محتوا چطور به پيشرفت و ترقي كسب‌وكار شما كمك مي‌كند؟
بازاريابي محتوا چيست؟
هدف اصلي و بنيادي در بازاريابي محتوا، گردآوري و به‌اشتراك‌گذاري اطلاعات يا همان محتوايي است كه به كسب و كار اينترنتي شما مربوط است و نزد مخاطبان هدف شما، ارزشمند و كاربردي تلقي مي‌شود. استراتژي‌هاي متعددي هستند كه مي‌توان از آنها براي بازاريابي محتوا و توليد محتوا بهره گرفت.

با استفاده از اين شيوۀ جديدتر بازاريابي مي‌توانيد به‌طور غيرمستقيم، علاقه و توجه مخاطبان و مشتري‌ها را به كسب‌وكار و برند خود جلب كنيد؛ برخلاف شيوه‌هاي سنتي بازاريابي كه در آنها با استفاده از تبليغات و به‌طور مستقيم، محصولات يا خدمات را معرفي مي‌كنند. اين مهم‌ترين و اصلي‌ترين وجه تمايز بازاريابي محتوا با روش‌هاي سنتي بازاريابي است. طي يكي دو دههٔ گذشته، به‌قدري تبليغاتِ روش‌هاي سنتي بازاريابي زياد شده است كه مردم از ديدن مداوم آنها در صفحه‌هاي اينترنتي و پلتفرم‌هاي مختلف عاجز شده‌اند و بيشتر آنها حتي بدون نگاه‌كردن به عنوان يا موضوع تبليغ، آن را مي‌بندند.

مثالي براي درك بهتر تفاوت ميان بازاريابي محتوا با روش‌هاي سنتي بازاريابي
تفاوت ميان كانتنت ماركتينگ با روش‌هاي سنتي بازاريابي

براي درك بهتر اين تمايز مي‌توانيم شيوه استفاده كاربران از پلتفرم پخش ويدئويي مثل يوتيوب را مثال بزنيم: موضوعي در ذهنتان داريد كه واقعا مي‌خواهيد چيز تازه‌اي درمورد آن ياد بگيريد؛ بنابراين وارد چنين وب‌سايتي مي‌شويد و موضوع موردنظر را در فيلد جست‌وجو وارد مي‌كنيد. اتفاقي كه در بيشتر مواقع مي‌افتد، اين است كه پيش از پخش ويدئوي موردنظر شما، تبليغي نشان داده مي‌شود؛ اما به‌محض آنكه ثانيه‌شمار تبليغ به صفر برسد، روي «ردكردن آگهي» كليك مي‌كنيد.

تبليغي كه پيش از پخش ويدئوي موردنظر شما نشان داده مي‌شود، يك نمونه از روش‌هاي سنتي بازاريابي است و در سوي ديگر، ويدئوي موردنظر شما، مثالي است عالي از بازاريابي محتوا. ويدئويي كه براي ديدن آن جست‌وجو كرده‌ايد حاوي اطلاعات ارزشمندي براي شماست و قصد ديدنش را داريد. بازارياب محتواييِ باهوشي ويدئوي موردنظر را آماده كرده است و به‌اين‌شكل، شما را به شمار مشتركان كانال ويدئويي خود اضافه مي‌كند و در نهايت، شما را متقاعد به خريد محصول يا استفاده از خدماتي مي‌كند كه در ارتباط با كانال ويدئويي او هستند. اين شيوه متقاعدكردن مشتري و مخاطب در مقابل روش سنتي تقلاي مستقيم براي فروش محصول يا ارائه خدمات قرار مي‌گيرد: همان تبليغ يا آگهي كه براي ردكردنش لحظه‌شماري مي‌كنيد.

با درك بهتر اهميت و مزاياي بازاريابي محتوا، حالا احتمالا سؤال‌هايي از جنسي ديگر در ذهنتان شكل گرفته است: اينكه براي استفاده از آن و توليد محتوا از كجا بايد شروع كرد؟ بازاريابي محتوا چطور باعث موفقيت و گسترش كسب‌وكار شما مي‌شود؟ تعرفه توليد محتوا چگونه است؟ و سؤال‌هاي ديگري از اين دست. در ادامه، جواب اين سؤال‌ها را خواهيد گرفت.

توليد محتوا و بازاريابي محتوا چطور باعث پيشرفت و موفقيت كسب‌وكار مي‌شود؟
جلب اعتماد مخاطبان و افزايش اعتبار براي برند شما
مصرف‌كنندگانْ كسب‌وكاري را براي خريد محصول يا دريافت خدمات انتخاب مي‌كنند كه به آن اعتماد دارند. بازاريابي محتوا به ايجاد اين اعتماد كمك مي‌كند: شما به مشتريان بالقوه‌تان نشان مي‌دهيد متعهديد كه به آنها در پيداكردن راه‌حل براي مشكلاتشان كمك كنيد. اگر بتوانيد از استراتژي‌هايي در بازاريابي محتوا استفاده كنيد كه موفقيت‌تان را تضمين كنند و متناسب با كسب‌وكارتان باشند، نه‌تنها در سطح داخلي، كه در سطح بين‌المللي هم مي‌توانيد حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيد. توليد محتواي ارزشمند، مفيد و كاربردي نقش بسزايي در موفقيت كسب‌وكارتان خواهد داشت؛ به‌علاوه، باعث تحسين مشتريان بالقوه‌تان مي‌شود و عامل مهمي در تبديل‌شدن آنها به مشتريان واقعي و بالفعل شماست.

توليد محتوا اعتبار كسب‌وكار شما در حيطهٔ كاري‌تان را بيشتر مي‌كند. مخاطبان شما به‌مرور متقاعد مي‌شوند كه شما بر كاري كه مي‌كنيد، تسلط كامل داريد و درنتيجه، اگر پس از خريد محصول يا دريافت خدمات شما با مشكلي مواجه شدند، جواب‌گوي آنها خواهيد بود و با دانش و تخصص خود مشكل آنها را برطرف خواهيد كرد.

بيشتر ديده‌شدن با توليد محتوا
بيشتر ديده‌شدن با توليد محتوا

بازاريابي محتوا باعث مي‌شود نام كسب‌وكار و برند شما در معرض ديد تعداد زيادي از مردم قرار بگيرد. آنچه بازاريابي محتوا را متمايز مي‌كند، ذهنيت و ديدگاه بهتري است كه براي مخاطبان و كاربران شما ايجاد مي‌كند؛ برخلاف آن رويه منفي‌اي كه در روش‌هاي سنتي بازاريابي رايج شده است (همان ويدئويي كه براي ردكردنش لحظه‌شماري مي‌كنيد يا تبليغي كه نخوانده مي‌بنديد).

به‌دنبال بيشتر ديده‌شدن و مطرح‌شدن نام برند شما و كسب‌وكارتان، تعداد دنبال‌كننده‌هايتان هم در شبكه‌هاي اجتماعي بيشتر مي‌شود. به‌مرورزمان، كنجكاوي افراد بيشتري برانگيخته مي‌شود و با ديدن كامنت‌ها و فعاليت‌هاي دنبال‌كننده‌هاي شما در شبكه‌هاي اجتماعي، با نام برند شما آشنا مي‌شوند؛ بنابراين نوعي رويۀ افزايشي شكل مي‌گيرد و روزبه‌روز شمار مخاطبانتان بيشتر مي‌شود.

فراموش نكنيد كه وب‌سايت شما هم نقش مؤثري در بيشتر ديده‌شدن و مطرح‌شدن نام برند و كسب‌وكارتان دارد. محتواي كاربردي و مفيدي كه در قالب متن يا فايل‌هاي صوتي و تصويري در وب‌سايت‌تان مي‌گذاريد، كاربران را به‌مدت بيشتري در سايت نگه مي‌دارد؛ اين موضوع تأثير بسزايي بر بالارفتن رتبه وب‌سايت شما خواهد داشت. طي به‌روزرساني‌هاي چند سال اخير الگوريتم گوگل، تأكيد و اهميت اصلي بر محتوا قرار گرفته است و روزبه‌روز، اين اهميت و تأثير آن بر بازاريابي محتوا بيشتر مي‌شود.

بازگشت بهتر و به‌صرفه‌تر سرمايه در مقايسه با روش‌هاي سنتي بازاريابي
بازاريابي محتوا و بازاريابي سنتي هر دو منجر به افزايش ميزان فروش مي‌شوند كه براي كسب‌وكار حياتي است، با اين تفاوت كه در بازاريابي محتوا، هزينهٔ به‌مراتب كمتري براي اين منظور صرف مي‌شود. هرچند توليد محتواي كاربردي و مفيد به تلاش و زحمت نياز دارد، اما در مقايسه با روش‌هاي سنتي تبليغات نظير تبليغات بنري يا تبليغ در صفحه‌هاي اصلي موتورهاي جست‌وجو، كم‌هزينه‌تر و به‌صرفه‌تر است و درعين‌حال تأثير بهتر و بيشتري بر جذب مشتري و مخاطب دارد.

به‌علاوه، لزوما نبايد توليد محتوا به تلاش و زحمت شخصِ شما نياز داشته باشد (برفرض اگر اولويت‌هاي مهم‌تري در كسب‌وكارتان داريد كه مي‌خواهيد وقتتان را صرف آنها كنيد). مؤسساتي مثل شركت توليد محتوا، وب‌سايت توليد محتوا و ديگر مجموعه‌هاي اين‌چنيني مدت‌هاست كه فعاليت مي‌كنند و در آنها، امكان ارتباط ميان صاحبان مشاغل با كساني كه به كار توليد محتوا علاقه دارند يا براي گذران زندگي مشغول انجام آن هستند، فراهم مي‌شود. شما مي‌توانيد كارتان را به چنين كساني بسپريد. هرچند لازم است مبلغي بابت پرداخت دستمزد توليدكننده محتوا كنار بگذاريد، باز هم اين هزينه در مقايسه با هزينه‌اي كه صرف تبليغات بنري و نظاير آن مي‌كنيد، به‌مراتب كمتر و به‌صرفه‌تر است؛ به‌علاوه، اين دست تبليغات ديگر محبوبيت و كارايي گذشته را ندارند، حال آنكه توليد محتوا براي كسب‌وكارتان مفيد خواهد بود.

البته براي آنكه نرخ بازگشت سرمايه با توليد محتوا در حد قابل‌قبولي باشد، حتما بايد معيارها را درست و اصولي تعريف كنيد و براي تحليل داده‌ها وقت كافي بگذاريد؛ درضمن بايد از مرتكب‌شدن برخي اشتباه‌ها هم اجتناب كنيد (اشتباه‌هايي كه معمولا در روند تحليل داده‌ها سر مي‌زنند): عجول‌بودن، قرارندادن فعاليت‌ها در معرض آزمون‌وخطا يا جايگزين‌نكردن استراتژي مورداستفاده با تجزيه‌وتحليل‌هاي دقيق.

اهميت كنوني بازاريابي محتوا و لزوم توجه به آن در دنياي آتي كسب‌وكار
اهميت كانتنت ماركتينگ

اگر در امر توليد محتوا و جذب مشتري با استفاده از آن موفق نبوده‌ايد، از ترندها كمك بگيريد. لازم نيست دوباره چرخ را اختراع كنيد! حال، ببينيم چگونه مي‌توانيم از ترندها كمك بگيريم.

بهينه‌سازي براي موتورهاي جست‌وجو يا همان سئو اهميت بسياري دارد. سئو ابزار قدرتمندي است كه تقريبا تمامي كسب‌وكارهاي موفق براي بالابردن ترافيك ورودي و توليد ليد (Lead، سرنخ/ مشتري راغب: كساني كه براي اولين بار با برندي آشنا شده‌اند) از آن استفاده مي‌كنند و به نظر مي‌رسد طي سال‌هاي آتي هم اين روند ادامه پيدا كند. همان‌طور كه پيش‌تر، زير عنوان «بيشتر ديده‌شدن با توليد محتوا» هم توضيح داده شد، در به‌روزرساني‌هاي جديد الگوريتم گوگل، نقش محتواي كاربردي و مفيد در بالارفتن رتبه سايت‌ها مهم‌تر و كليدي‌تر شده است: محتوايي كه با كلمات كليديِ مشخصي توليد مي‌شود و از آن براي بالابردن ترافيك ورودي استفاده مي‌شود. به‌علاوه، در اين به‌روزرساني‌ها اهميت بيشتري براي مدت‌زمان سپري‌شده در وب‌سايت از سوي كاربران، در نظر گرفته شده است. اين مورد هم نقش بسزايي در بالارفتن رتبه سايت دارد. اگر كاربران وارد صفحه‌اي شوند كه فقط از كلمات كليدي پر شده است و خبري از محتواي مفيد و كاربردي در آن نباشد، آن صفحه را به‌سرعت ترك مي‌كنند، سريع‌تر از آنكه بتوانيد اين جمله را بخوانيد: «اين مكان تجاري به فروش مي‌رسد!»

تمامي اين دلايل حكايت از اهميت روزافزون بازاريابي محتوا و استفاده حداكثري از آن در دنياي ديجيتال ماركتينگ امروزي دارند. تبليغات بنري، تبليغات موتورهاي جست‌وجو و ساير روش‌هاي رايج تبليغات با فاصله زيادي قبل از ديجيتال ماركتينگ قرار مي‌گيرند. حتي به‌فرض هم استفاده از اين روش‌ها تا حدودي نتيجه‌بخش باشد؛ ولي كسب‌وكارهايي كه از آنها بهره مي‌گيرند آن‌طور كه دنياي كنوني تجارت و بازاريابي ديكته مي‌كند براي فعاليت‌هاي بازاريابي‌شان وقت و انرژي صرف نمي‌كنند و به‌طور مشخص، به آن سطح از موفقيت ايدئالي كه مدنظر دارند نخواهند رسيد.

با اين اوصاف، اگر قصد پيشرفت و ترقي در كسب‌وكارتان را داريد و هنوز استراتژي مشخصي براي فعاليت در حوزه بازاريابي محتوا تعيين نكرده‌ايد، بهتر است فرصت را غنيمت بشمريد و هرچه سريع‌تر اين كار را انجام دهيد. نكته مثبت ديگر درباره بازاريابي محتوا اين است كه حتي اگر كسب‌وكارتان را با سرمايه محدودي راه‌اندازي كرده باشيد، مي‌توانيد با استفاده از آن بازاريابي كنيد. اين نوع بازاريابي ازطرفي باعث پيشرفت كارتان مي‌شود و ازطرف‌ديگر، چشم‌انداز بهتري از آينده پيش رويتان مي‌گذارد.

اهميت به‌اشتراك‌گذاري محتوا، چه در قالب متن باشد و چه در قالب اينفوگرافي، ويدئو يا موارد ديگر، روزبه‌روز بيشتر مي‌شود و از ابزارهاي مهم در بازاريابي است. سال‌هاست كه دوران درخشان تبليغات اينترنتي سپري شده است و اين شيوه تبليغ امروزه ديگر ظرفيتي براي استفاده ندارد. وضعيت اين دست تبليغ‌ها تا اندازه‌اي بد شده است كه رقم تعداد كليك بر روي انواع فرمت‌هاي مختلف آنها طبق برآوردهاي انجام‌شده كمتر از يك‌دهمِ يك درصد است. بنابراين وقتي صحبت از بهينه‌سازي براي موتورهاي جست‌وجو، بيشتر مطرح‌شدن نام برند و كسب‌وكار و جلب اعتماد و افزايش اعتبار كسب‌وكار باشد، ديگر استفاده از بازاريابي محتوا و فعاليت در آن، دل‌بخواهي نخواهد بود و براي رسيدن به اين موفقيت‌ها، حتما بايد به‌فكر فعاليت در آن باشيد.

بازاريابي محتوا چطور به پيشرفت و ترقي كسب‌وكار شما كمك مي‌كند؟
پيشرفت و ترقي كسب‌وكار

گذشته از بحث اهميت بازاريابي محتوا در دنياي كسب‌وكار كنوني و مزاياي آن، نكته مهم ديگري كه نبايد از قلم بيفتد، نقش بنيادي كيفيت محتواي توليدي است. بايد با تعيين استراتژي مناسب براي توليد محتوا، پيامي را به مخاطبان و كاربران خود منتقل كنيد كه روي آنها اثرگذار باشد و در ذهنشان ماندگار شود. استفاده از فرمت‌هاي مختلف و متنوع براي توليد محتوا هم نكته حائز اهميتي است. با درنظرگرفتن اين نكات مي‌توانيد از بازاريابي محتوا در جهت بهبود و ترقي كسب‌وكارتان بهره بگيريد.

جمع‌بندي
با مدنظر داشتن نكات و توصيه‌هايي كه در اين مطلب مطرح شد، مي‌توانيد ماندگاري و موفقيت كسب‌وكارتان در بلندمدت را تضمين كنيد. اگر اولويت‌هاي مهم‌تري از توليد محتوا داريد، مي‌توانيد از خدمات شركت‌هاي نام‌آشنايي چون ايران محتوا استفاده كنيد. توليد محتوا با كيفيت تخصص شركت ايران محتوا است. هدف اصلي شركت ايران محتوا اين است كه با ارائه توليد محتواي با كيفيت، سايت شما در موتورهاي جستجو به بالاترين رتبه برسد. طي ساليان فعاليت ايران محتوا، كسب‌وكارهاي موفق زيادي از خدمات اين شركت استفاده كرده‌اند؛ به‌عنوان‌مثال، يكي از نمونه كارهاي شركت ايران محتوا، سايت علي بابا است.

البته خدمات اين شركت محدود به توليد محتوا نمي‌شود و موارد ديگري را هم در بر مي‌گيرد. در اينجا، اشاره‌اي به مهم‌ترين آنها خواهيم كرد:

مهم‌ترين خدمات شركت ايران محتوا: استراتژي محتوا، تحقيق و جستجو كلمات كليدي، تنظيم تقويم محتوا، توليد محتوا داخلي، توليد محتوا جامع، محتوا شبكه هاي اجتماعي، ويراستاري صوري و زباني، بارگذاري مطلب، آموزش توليد محتوا و … .
با استفاده از اين خدمات مي‌توانيد وقت بيشتري را صرف اولويت‌هاي ديگر كسب‌وكار خود كنيد و فعاليت در حيطه بازاريابي را به اشخاص باتجربه بسپريد.

چطور

https://www.gasiweb.com/internet-business/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: كسب و كار اينترنتي، بازاريابي، توليد محتوا، فروشگاه اينترنتي،


ادامه مطلب
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۵:۴۰:۵۴ | مورفي | نظرات (0)
[ ۱ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی