اين فرايند مي تواند ساده باشد و همچنان از تعامل با تيم ، تحقيق ، جهت طراحي و تحويل روان پشتيباني كند. مراحل اصلي در روند طراحي آرم شامل محدوده و برنامه ريزي ، تحقيق ، ايده پردازي و طراحي و تحويل دارايي است.
محدوده و برنامه ريزي
اولين قدم در مورد تعريف اهداف پروژه و نيازهاي سازماني است. در پايان اين مرحله ، شما يك خلاصه مختصر ، محدوده ، بودجه و جدول زماني ارائه شركت طراحي لوگو مي دهيد. در اين مرحله دو هدف اصلي وجود دارد ، شناخت مشتري يا مشاغل نمايندگي آرم ، و تعريف پارامترهاي پروژه براي اينكه چه زماني و چه زماني ارائه مي شود. اين انتظارات را ايجاد مي كند و به عنوان توافقي براي خدمات ارائه شده عمل مي كند.
در بحث هاي اوليه خود با مشتري يا ذينفعان ، مهم است كه در مورد چگونگي استفاده از طرح نهايي بحث كنيد. بر اساس اين نيازها و محدوديت ها ، همراه با مهارت هاي طراحي موجود ، مي توانيد تمام محصولات قابل تحويل را ليست كنيد و در مورد آنها به توافق برسيد.
آرم تمام رنگ ، مقياس پذير
نسخه سياه و سفيد

شركت طراحي لوگو
تغييرات افقي و عمودي
نسخه هاي مختلف براي وب ، چاپ ، كالا ، محصولات كاغذي و ساير نيازهاي تخصصي
بحث اصلي ديگر اين است كه تيم طراحي با شركت ، استراتژي برند و شخصيت آن آشنا شوند. خلاصه اي خلاقانه يافته ها را خلاصه مي كند و راهي براي تيم طراحي است كه تأييد مي كند اهداف و نيازهاي پروژه را شنيده و درك كرده اند. اين امر مي تواند با مصاحبه ، نظرسنجي و جمع آوري استانداردها و دستورالعمل هاي موجود محقق شود. روش شما بسته به دامنه و در دسترس بودن مواد موجود در بازاريابي متفاوت خواهد بود. اين بايد عناصري مانند:
حضار
شرح خدمات يا محصول
چشم انداز
فلسفه اصلي
بازار
پژوهش
مرحله بعدي انجام تحقيقات عميق تر است. اگر در مرحله اول نتوانستيد چيز زيادي بدست آوريد زيرا اين مرحله وجود ندارد يا به دلايل ديگر ، مي خواهيد زمان بيشتري را در اين مرحله به رهبري مصاحبه ، كارمندان و مشتريان فعلي اختصاص دهيد تا بفهميد شركت در چه وضعيتي قرار دارد براي ، چگونه مشاهده مي شود ، و چگونه مديريت مي خواهد از آن مشاهده شود. برخي از مناطق ممكن براي كاوش شامل موارد زير است:
به چه مارك هايي شباهت دارند؟ آنها در مورد هويت يا لوگوي تجاري خود چه چيزي را دوست دارند يا دوست ندارند؟
چه نوع نيروهاي محرك يا اشتياق پشت اين شركت وجود دارد؟
آيا برند شما جوان ، سرگرم كننده و بي احترام است يا تثبيت شده و جدي؟
آيا صفات يا احساسات آنها نشان دهنده برند شما است؟ فكر كنيد تازه ، قوي ، جسور ، بازيگوش.
قسمت ديگر مرحله تحقيق خارج از تجارت است. اين به معناي جستجو و گفتگو با مشتريان هدف ، رقابت و به طور كلي بازار است. شما مي خواهيد تصويري از كسي ، چه كسي و كجا را براي نام تجاري ترسيم كنيد. چه چيزي براي بزرگترين رقابت كار مي كند؟ آيا فاكتورهاي مهمي وجود دارد كه ديگران در ارتباط با مكان ، علايق يا اشتياق مشتريان شما از دست رفته اند؟ چه چيزي در آن مشتريان طنين انداز است؟
خلاصه خلاصه از مرحله اول ممكن است لازم باشد تمديد يا اصلاح شود. براي راهنمايي مرحله طراحي مي توان عناصر اضافي مانند تابلوهاي خلق و خو را اضافه كرد.
ايده و طراحي
اين مرحله يك مرحله تعاملي است و شامل طراحي واقعي است. با ايده پردازي بسياري از ايده ها شروع كنيد. اگر يك تيم داريد ، با هم كار كنيد تا ايده هاي شما بتوانند يكديگر را بسازند. به محض اينكه تمام ايده ها روي كاغذ بيفتند و از ذهن شما خارج شوند ، ممكن است الگوهايي پديدار شود ، و چند طرح بالقوه خوب بايد آشكار شود. داشتن يك ايست بازرسي براي بررسي اين بهترين كانديداها با مشتري يا ذينفعان ايده خوبي است. هدف از ايست بازرسي اين است كه اطمينان حاصل كنيد چند گزينه شما با آنچه انتظار دارند مطابقت دارد و اينكه كدام گزينه را ترجيح مي دهند ، احساس كنيد. فقط نشان دادن طرح هاي مداد يا جوهر بدون رنگ مي تواند مفيد باشد تا تيم هنوز درگير عناصري مانند رنگ نشود.
آن 3 يا بيشتر مفاهيم برتر اكنون آماده تصفيه هستند. آنها را مي توان با رنگ اضافه شده و احساس كامل تر ديجيتالي كرد. هر يك از مفاهيم بايد براي بازبيني رسمي تر طراحي بسته بندي شود. مفاهيم واقعاً عالي احساسات را برانگيخته ، در ذهن مشتري ماندگار مي شوند ، بي انتها هستند ، مد نمي شوند و مقياس پذير هستند. مشتري بايد بتواند مفهوم نهايي را انتخاب كند ، اما ممكن است هنوز برخي اصلاحات اضافي لازم باشد ، بنابراين مطمئن شويد كه جدول زماني خود را پر كرده ايد تا در صورت لزوم بتوانيد دوباره كار كنيد.
تحويل دارايي
با استفاده از طرح تأييد شده و دامنه اوليه به عنوان چك ليست ، همه موارد قابل تحويل وعده داده شده را ايجاد كنيد. حداقل اين پروژه بايد به يك پرونده گرافيكي مقياس پذير به صورت رنگي منجر شود. به طور معمول شامل تغييراتي مانند عمودي و افقي يا سياه و سفيد خواهد بود. همچنين ارائه رهنمودهاي سبك در مورد نحوه و زمان استفاده از تغييرات ، از جمله فاصله ، بسيار مفيد است.
خلاصه
استفاده از يك فرآيند ساده و قابل تكرار باعث ساده شدن پروژه هاي شما مي شود و تجربه را براي مشتري و تيم طراحي مثبت نگه مي دارد. اين فرايند به شما كمك مي كند تا چيزي از دست نرود و سو mis تفاهم ها را براي يك آرم عالي و مشتري خوشحال به حداقل برسانيد.

منبع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۹:۰۷ | مورفي | نظرات (0)
[ ۱ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی