آموزش كسب درآمد از اينستاگرام و بازاريابي اينترنتي

تا به حال احساس كرده ايد كه ايده هاي محتواي شما تمام شده است؟ مثل اينكه به ديوار برخورد كرده ايد و چيز تازه و جالبي براي گفتن نداريد؟

اگر به طور مداوم پست هاي وبلاگ ، خبرنامه هاي ايميل ، پادكست ها ، فيلم ها يا محتواي رسانه هاي اجتماعي مي نويسيد ، ممكن است اين احساس اضطراب و وحشت پايان ناپذير را احساس كنيد.

"اكنون درباره چه مي نويسم؟ چه چيزي مي توانم پست كنم كه قبلاً يك ميليون بار گفته نشده است؟ اين همان است؟ آيا من به پايان كار خلاقيتم رسيده ام؟ من حتي با زندگي ام چه كار مي كنم؟!؟! "

من افرادي را مي شناسم كه به دليل اين تردميل با محتواي مداوم خود را مريض و استرس مي كنند. آنها هنوز ذهنيت ها يا عادت هاي درستي ندارند و در حال سوختن هستند.

خبر خوب. لازم نيست اينطور باشد!

به عنوان كسي كه نزديك به بيست سال است كه به طور مداوم محتوا ايجاد مي كند ، وقتي مي گويم به من اعتماد كنيد: نه تنها مي توانيد بر اين شكل متداول مسدود كردن نويسنده غلبه كنيد ، بلكه مي توانيد محتواي مرتبط و با كيفيت بالا را به صورت ثابت توليد كنيد.

در اين MarieTV سه اصل را ياد خواهيد گرفت كه به شما كمك مي كند تا به يك ماشين ايده پردازي محتوا تبديل شويد - تبديل خوانندگان معمولي به طرفداران پرشور.

پس از پايان كار ، براي يافتن فرمول فراموش نشدني و 100+ پيام نوشتاري عظيم به پايين پيمايش كنيد تا به شما در برنامه ريزي 365 روز پست وبلاگ ، خبرنامه ، به روزرساني رسانه هاي اجتماعي - حتي قسمت هاي پادكست و YouTube كمك كند!


مشاهده متن
اين قسمت را در مورد MARIE FORLEO PODCAST بررسي كنيد

اكنون گوش كن
و در اينجا پيوند جلسه SuperSoul من با عنوان "همه چيز قابل طرح است!"

SERVE: سريعترين راه براي جلوگيري از مسدود كردن نويسنده
آيا مي خواهيد محتواي پايداري را كه مشتري هاي شما را درگير هر كلمه شما مي كند ، از بين ببريد؟ پنج استراتژي زير بليط شما براي تمام شدن ايده ها است. بنابراين هرگز آن را فراموش نمي كنيد ، اين پنج استراتژي محتوا نيز مخفف اختصاري هستند - SERVE.

چرا خدمت كنيد؟ زيرا رمز موفقيت درازمدت تمركز بر آنچه مي توانيد بدهيد ، نه آنچه مي توانيد بدست آوريد. تجارت خود را در مورد سرويس دهي قرار دهيد. در مورد مشاركت فراتر از خود در مورد ايجاد تفاوت واقعي با ديگران و من قول مي دهم كه موضوعات بي پايان براي نوشتن خواهيد يافت.

حتي وقتي احساس مي كنيد از ايده هايتان خارج شده ايد ، هميشه يك روش ديگر براي خدمت وجود دارد. هميشه شخصي وجود دارد كه مي تواند از دست كمك ، يادآوري ، كلمه اي مهربانانه يا تشويق در طول سفر خود استفاده كند.


محتواي SERVES محتوايي است كه مي فروشد.
از طريق MARIEFORLEOTWEET اين
SERVE مخفف
يك مساله حل كن
صنعت خود را توضيح دهيد
اسرار خود را فاش كنيد
تجسم كنيد!
كنجكاوي هاي خود را در آغوش بگيريد

اگر تمركز خود را در جايي كه مهم است قرار دهيد - روي مشتري خود - محتواي شما بلافاصله با ارزش تر و موثرتر مي شود.

ايده هايي با ارزش يك سال براي وبلاگ ، خبرنامه و پست هاي رسانه هاي اجتماعي خود با SERVE (و 100+ پيام نوشتاري) ايجاد كنيد
هنگامي كه هر يك از عناصر SERVE را كاوش مي كنيد ، از 100+ دستورالعمل بعدي كه دنبال مي كنيد استفاده كنيد. ايده ها ، افكار يا اخبار ظاهر شده را بنويسيد. آنها به شما ليستي از ايده هاي محتوايي مي دهند كه مي توانيد ماه ها و حتي سال ها در جاده استفاده كنيد.

حالا بياييد براي سرويس آماده شويم!

1. يك مسئله را حل كنيد
ساده ترين راه براي خدمت به مخاطبان پاسخ دادن به سوالات آنها است - بزرگ ، كوچك و بله س AFالات شرم آور AF. از طريق نظرات در مورد پست هاي وبلاگ قديمي ، حساب هاي رسانه هاي اجتماعي ، فروم هايي مانند Quora يا Reddit ، حتي ايميل هاي قديمي از مشتريان قبلي شانه بزنيد. آنچه مردم با آن دست و پنجه نرم مي كنند را شناسايي كنيد و براي حل مشكل خود با دانش ، تجربه و تخصص خود قدم برداريد.

با اين درخواست ها شروع كنيد:

1. 25 س commonال متداول كه مردم از شما درباره كسب و كار ، محصول ، خدمات يا حوزه تخصص شما مي پرسند چيست؟

2. اگر مي توانيد يك عصاي جادويي تكان دهيد و يك چيز را براي مخاطب خود تغيير دهيد - چه چيزي خواهد بود و چرا؟

3- وقتي نوبت به حوزه تخصص شما مي رسد ، مرتباً درباره چه اشتباهات خاصي به مردم آموزش مي دهيد؟

4- چه باورهاي غلطي باعث مي شود مردم با مشاغلي مانند شما كار نكنند؟

5- آرزو مي كنيد كه هر كدام از مشتريان شما سه كتاب بخوانند و چرا؟

6. مردم معمولاً هنگام كار با شخصي مثل شما چه اشتباهات گران قيمت يا دلخراشي را مرتكب مي شوند؟

signs- علائمي كه نشان مي دهد شخصي در زمينه تخصص شما معامله ، محصول يا خدمات خوبي دريافت مي كند چيست؟

8- چه علائمي نشان مي دهد كه شخصي در زمينه تخصص شما معامله ، محصول يا خدمات بدي را بدست مي آورد؟

9. چگونه ممكن است شخصي با كار با مشاغلي مانند شما در هزينه ، وقت يا تلاش صرفه جويي كند؟

10. يك چك ليست بنويسيد كه مخاطبان شما مي توانند براي توليد نتيجه اي كه واقعاً مي خواهند استفاده كنند.

11- پنج مانع برتر كه مردم در رابطه با موضوع ، محصول يا حوزه خدمات شما تجربه مي كنند كدامند و بهترين راههاي غلبه بر آنها چيست؟

اين همچنين يك لنز است كه وقتي ميهمان MarieTV مي شوم از طريق آن نگاه مي كنم. هنگامي كه به خوبي طراحي شده باشد ، مصاحبه با متخصصاني كه مي توانند به مخاطبان شما كمك كنند تا مشكلات ايجاد شده براي محتواي برنده را حل كنند. گير عقايد هستيد؟ به اين فكر كنيد كه چه كتاب ها ، پادكست ها يا مصاحبه ها بيشترين كمك را به شما كرده اند.

2. صنعت خود را توضيح دهيد
رفتن به يك كنسرت هيجان انگيز است ، اما رفتن به يك كنسرت با گذر از پشت صحنه آن را فراموش نشدني مي كند (به فيلم Netflix Beyoncé’s Homecoming فكر كنيد!). وقتي كارهاي داخلي كسب و كار خود را به اشتراك بگذاريد ، مخاطبان شما پيش از اين پيش مي روند

شما را به عنوان يك متخصص كه مي توانند به آنها اعتماد كنند به ياد مي آوريد. فراموش نكنيد كه صنعت شما اغلب براي افراد خارج از آن يك رمز و راز است و رمز و راز محتواي جذاب و به ياد ماندني را ايجاد مي كند.

برخي از اين درخواست ها را امتحان كنيد:

12. رايج ترين تصور غلط در مورد صنعت شما چيست؟

13. چه چيزي قلب شما را از كارهايي كه مي كند مي شكند؟

14. چه چيزي شما را در مورد كاري كه انجام مي دهيد روشن مي كند؟

15. بزرگترين بحث و جدال صنعت شما در حال حاضر چيست؟ نظر خود را به اشتراك بگذاريد

16. مربي شما كيست؟ او چه درسهايي به شما آموخت؟

17. كدام اصطلاحات صنعت باعث گيج شدن مردم مي شود و چگونه مي توانيد آنها را به روشي درك كنيد كه درك آنها بسيار آسان باشد؟

18. درباره حرفه خود يك افسانه در مقابل پست واقعي بنويسيد.

19. عجيب ترين چيزي كه كسي در مورد تجارت شما گفته يا پرسيده است چيست؟

20. آيا چيزي وجود دارد كه فكر كنيد در كار يا تجارت خود هرگز نمي توانيد به آن دست پيدا كنيد ... اما اين كار را كرده ايد؟

21. مهمترين توصيه اي كه در مورد شغل يا تجارت خود دريافت كرده ايد چيست؟

22. به خود مي گوييد "نمي توانيد" چه كاري انجام دهيد؟ راست ميگي

23. يك نكته مثبت كسي به شما گفته است كه نظر شما راجع به چيزي تغيير داده است؟

24. سه تغيير عمده اي كه امسال در صنعت خود مشاهده كرده ايد چيست و چرا اين مهم براي مخاطبان شما است؟

25. بهترين تجربه خدمات مشتري و تجربه يادگيري شما چيست؟

26. آرزو مي كنيد مشتريان شما از شما چه س questionsالاتي بپرسند؟

27. الهام بخشترين داستان موفقيت مشتري شما چيست؟

28. چگونه كار خود را شروع كرديد؟

29. روياهاي شما براي حرفه شما چيست؟

30. در صنعت خود به دنبال چه كساني هستيد و چرا؟

31. اولين شكست بزرگ شخصي يا شركتي شما چه بود و به شما چه آموخت؟

32. با كدام متخصصان صنعت مي توانيد توليد محتوا مصاحبه كنيد كه بينش بيشتري به وجود آورد؟

33. پيش بيني هاي شما در مورد مكان و صنعت شما چيست؟

3. اسرار خود را فاش كنيد
ما انسان ها براي اتصال سخت گير هستيم. به همين دليل مغز ما خيلي خوب به داستان پاسخ مي دهد. رازهاي خود را به اشتراك بگذاريد - لحظه ها ، حوادث و تفكراتي كه پشت سر شما انجام مي شود و افراد تمايل بيشتري به تجارت با شما دارند. اين همچنين باعث كپي غيرقابل مقاومت مي شود و منجر به تعامل بيشتر با مخاطبان شما مي شود.

براي الهام گرفتن از اين دستورالعمل ها استفاده كنيد:

34. مبارزه اي كه بر آن غلبه كرده ايد چيست؟

35. بزرگترين اشتباهي كه اخيراً مرتكب شده ايد چيست و چه چيزي ياد گرفته ايد؟

36. كاش 10 سال پيش مي دانستيد كه اكنون مي دانيد؟

37. در حال حاضر مبارزاتي كه مخاطبان شما مي توانند با آن درگير شوند چيست؟

38. كدام لحظه از زندگي شما همه چيز را تغيير داد؟ [يا ، جاي خالي را پر كنيد. وقتي _________ همه چيز تغيير كرد.]

39. چه زماني از زندگي شما را متعجب مي كند ، "من به چه فكر مي كردم؟"

40. سخت ترين تصميمي كه گرفته ايد چيست؟

41. درباره زماني بنويسيد كه چيزي را جعل كرده ايد.

42. بهترين سرمايه گذاري كه تاكنون كرده ايد چيست؟

43. بدترين سرمايه گذاري كه تاكنون كرده ايد چيست؟

44. سخت ترين مكالمه اي كه تاكنون داشته ايد؟

45. درباره زماني بنويسيد كه بايد "نه" مي گفتيد اما نگفتيد.

46. ​​درباره زماني بنويسيد كه بايد "بله" مي گفتيد اما نگفتيد.

47. بدترين مصدوميتي كه تاكنون داشته ايد چيست؟

48. گرانترين درسي كه آموخته ايد كدام است؟

49. آيا تا به حال كاري منطقي انجام داده ايد كه با گروهي از افراد جور شويد؟

50. جمله را تمام كنيد: "من هنوز در مورد _______ خجالت مي كشم."

51. به چه چيزي برگرديد و به خود جوان خود بگوييد؟

52. آيا تاكنون دوستي داشته ايد كه براي شما مناسب نباشد؟

53. چه نقاط قوتي در افراد ديگر مي بينيد كه آرزو مي كنيد كاش داشته باشيد؟

54. نقاط ضعف شما چيست كه هميشه روي آنها كار مي كنيد؟

55. جزئيات پشت صحنه درباره روز معمولي خود را به اشتراك بگذاريد.

منبع

http://forum.kishtech.ir/showthread.php?tid=50028


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳:۴۳ | مورفي | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































خرید فالوور و لایک

لینک ساز ، سامانه خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی

سئو کار حرفه ای / ثبت آگهی رایگان / خدمات نظافتی در مشهد / باربری / بسته بندی لوازم منزل / دانلود بازی اندروید / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی آریا / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد   / ربات افزایش فالوور عضوگرام / تربیت سگ / خرید گوشی شیائومی / بروز کالا / قیمت یاب / قیمت تلویزیون / قیمت گوشی آیفون  / چگونه جذب خود کنیم  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  / چت روم / خدمات گرافیک آریا گستر