آموزش كسب درآمد از اينستاگرام و بازاريابي اينترنتي

سطح 3: سازگار شدن با رسانه
در سطح 3 ، سازمان ها شروع به انطباق با آن مي كنند و از آن بهره مي برند. Mullenweg به اسناد مشترك كار در منزل (مانند Google Doc) اشاره مي كند كه براي همه قابل مشاهده است و در زمان بحث در زمان واقعي به روز مي شود ، بنابراين درك مشتركي از آنچه در مورد آن بحث و تصميم گيري مي شود ، وجود دارد تا خطر از دست رفتن اشتباهات ترجمه را از بين ببرد و وقت تلف شده پس از آن
در اين مرحله است كه شركت ها شروع به سرمايه گذاري در تجهيزات بهتر براي كارمندان خود مي كنند ، مانند روشنايي براي تماس هاي ويدئويي و ميكروفون هاي حذف سر و صدا در پس زمينه.
هرچه شركت هاي بيشتري از كار از راه دور استقبال كنند ، ارتباط مكتوب موثر بسيار مهم مي شود. با انزجار از "پريدن از روي تماس" به دليل هوس ، و ترجيح براي برقراري ارتباط ناهمزمان (بعداً در مورد اين مورد بعداً) ، بيشتر ارتباطات Automattic مبتني بر متن است و بنابراين بيان و بيان به موقع كليد مي خورد.


در حقيقت ، مولن وگ مي گويد كه بيشتر استخدام هاي شركت از طريق پيامك انجام مي شود ، در مقابل تلفن نامزد يا مكالمه مستقيم.
وقتي صحبت از جلسات مي شود:
جلسه را فقط در صورت ضرورت انجام دهيد و از طريق مكالمه موقت سريع ، تماس تلفني ، ايميل ، متن يا پيام فوري نمي توان به همان نتايج رسيد.
جلسه را به طور پيش فرض بر روي 15 دقيقه تنظيم كنيد و فقط در صورت لزوم طولاني تر كنيد (هرچه جلسه كوتاه تر باشد ، شما مجبور هستيد زمان بيشتري داشته باشيد و زمان كمتري براي بحث كوچك و سر و صدا وجود خواهد داشت).
قرار دادن جلسه مشخص و نتيجه دلخواه.
فقط افراد "بايد" را دعوت كنيد (مگر اينكه اين يك تصميم بزرگ نوع 1 باشد ، دو نفر معمولاً بايد اين كار را با سه نفر در موارد نادر انجام دهند).
در مورد مراحل بعدي موافقت كنيد ، فرد (هاي) مسئول را تعيين كنيد و موعد مقرر را تعيين كنيد (اين امر به ويژه براي جلوگيري از جلسات بومرنگ بسيار مهم است).
هرگز و هرگز از يك جلسه به سادگي براي برقراري ارتباط استفاده نكنيد - اين ايميل يا پيام IM است. در واقع بسياري در حال يادگيري هستند كه همه آن جلسات مي توانند در واقع ايميل باشند.
* 10 برابر بهره وري شما با دوره آنلاين آنلاين غني *
با دوره همراهي با كتاب من ، زمان غني ، در مدت زمان كمتري كارهاي بيشتري انجام دهيد. پيش نمايش تريلر زير را ببينيد و در bit.ly/timerichcourse اطلاعات بيشتري كسب كنيد

سطح 4: ارتباط ناهمزمان
when هر زمان كه مناسب من باشد به آن خواهم رسيد. ’اين ماهيت ارتباط ناهمزمان است.
واقعيت اين است كه اكثر موارد نياز به واكنش فوري ندارند. براي اكثر موارد ، يك ايميل يا پيام فوري يك طرفه بايد وظيفه خود را انجام دهد ، در صورتي كه گيرنده متناسب با آن پاسخ دهد.
اگر چيزي واقعاً فوري است ، نحوه برقراري ارتباط بايد منعكس كننده آن باشد. تلفن را برداريد يا روي شانه آن شخص ضربه بزنيد ، اما فقط درصورت اضطراري بودن آن.
گذشته از مزاياي آشكار و عظيم فرصت دادن به كارگران دانش براي تفكر ، ايجاد و وارد شدن به جريان (يك وضعيت روانشناختي كه طبق آن طبق نظر مك كينزي پنج برابر بهره وري بيشتري داريم) ، اما ارتباطات ناهمزمان افراد را مستعد تصميم گيري بهتر مي كند.
همانطور كه رابرت گرين مي گويد ، اگر مي خواهيد احساسات را از معادله خارج كنيد ، زمان پاسخ خود را افزايش دهيد. فرصت دادن به افراد براي بينديشي بين س questionال و پاسخ ، به جاي اينكه قرباني اولين چيزي كه در يك جلسه به ذهن شما خطور مي كند يا وقتي آن را روي شانه هايتان مي زنيد ، بيفتيد ، با گذشت زمان سود خوبي به سازمان مي رساند.
براي جلوگيري از بازي هاي تنيس و تكرار تلاش ، اطمينان حاصل كنيد كه پيام هاي ناهمزمان:
در صورت لزوم ، موارد (اقدامات) واضح و نتيجه (نتايج) مورد نياز را با جزئيات كافي در زمينه ارائه دهيد.
موعد مقرر ارائه دهيد
اگر گيرنده قادر به تأمين نيازهاي شما نيست ، مسير مراجعه را فراهم كنيد.

medium

http://bazaryabi.moonfruit.com/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۵ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰:۲۸ | مورفي | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی