آموزش كسب درآمد از اينستاگرام و بازاريابي اينترنتي

همچنين مي خواهيد براي محتواي خود قالبي را انتخاب كنيد تا متناسب با هر مرحله از سفر خريدار باشد. يك بازديد كننده جديد در مرحله آگاهي ، توليد محتوا نسخه آزمايشي زنده محصول شما را نمي خواهد ، اما آنها يك چك ليست سريع يا پست وبلاگ را مي خوانند كه به آنها كمك مي كند مشكل خود را بهتر درك كنند. يك چشم انداز در مرحله تصميم گيري نيازي به دانستن همه راه حل هاي احتمالي ندارد ، آنها به يك مشاوره يا نسخه آزمايشي نياز دارند كه به آنها نشان دهد محصول شما راه حل مناسب است. هميشه مخاطبان خود را در جايي كه هستند ملاقات كنيد.

در اينجا راهنماي بهترين قالب هاي محتوا براي هر مرحله از سفر خريدار وجود دارد:

  • آگاهي: نامه سفيد ، پست وبلاگ ، ليست چك ، صفحه راهنما ، اينفوگرافيك ، كتاب الكترونيكي ، بازي ، مسابقه
  • ملاحظات: پادكست ، وبينار ، كاربرگ ، ماتريس مقايسه ، الگو
  • تصميم: نسخه ي نمايشي ، نسخه آزمايشي رايگان ، راهنماي محصول ، مشاوره ، كوپن

حسابرسي محتوا را انجام دهيد
خواه مدتي بدون هيچ جهت مشخصي محتوا ايجاد كرده باشيد يا در كل از يك استراتژي پيروي كرده باشيد ، هر بخش بازاريابي مي تواند از مميزي محتوا بهره مند شود. اين كه شما كار خود را با يك استراتژي مشخص آغاز نكرده ايد ، به اين معني نيست كه محتوايي كه در حال حاضر داريد در يك مورد قرار نمي گيرد.

حسابرسي محتوا به سادگي از كارهايي كه قبلاً انجام داده ايد ، موجودي برداري مي كند ، سپس آنها را سازماندهي مي كند تا در برنامه محتواي جديد شما قرار بگيرند.

اين فرايند ممكن است شامل برخي از نوشتن مجدد باشد ، يا مي تواند خلا gapهايي را آشكار كند كه بايد با محتوايي كه مورد توجه شخصيت شما و مرحله سفر آنها است پر شود.

نحوه انجام مميزي محتوا به شرح زير است:

تمام مطالب خود را در يك صفحه گسترده جمع آوري كنيد.
ستون هايي را براي كلمات كليدي هدف ، شخصيت خريدار ، مرحله سفر خريدار ، قالب و موضوع اصلي ايجاد كنيد ، سپس اين موارد را براي هر قسمت محتوا پر كنيد.
ستونهايي را براي معيارهاي اصلي خود اضافه كنيد ، مانند بازديد از صفحه ، اشتراك ها ، تعامل و غيره
سرانجام ، هر پست (با استفاده از موارد برجسته يا ستون ديگر) را به دسته افرادي كه عملكرد خوبي دارند ، نياز به پيشرفت دارند ، بايد دوباره نويسي كنند يا مي توانند با پست ديگري ادغام شوند ، دسته بندي كنيد.
اگرچه ممكن است يك مميزي محتوا خسته كننده به نظر برسد ، اما تمام كارهاي دستي ارزش افزايش بازديد و هدايت را خواهد داشت. به علاوه ، شما يك برنامه تأييد شده داريد كه به جلو حركت مي كند.

اگر اين روند كمي طاقت فرسا به نظر مي رسد ، براي راهنمايي بيشتر اين پست را بررسي كنيد.

قالب مناسب را انتخاب كنيد
آن شخص خريدار را كه ايجاد كرديد به خاطر داريد؟ شما در حال ايجاد محتوا براي آنها هستيد. اين بدان معني است كه شما بايد محتوايي را در قالبي تهيه كنيد كه به راحتي و با لذت بيشتر مصرف شود.

قالبي كه انتخاب مي كنيد ممكن است يك پست وبلاگ ، ويديو ، اشتراك اسلايد ، گرافيك ، كتاب الكترونيكي ، كاغذ سفيد ، پادكست يا هر آنچه ذهن خلاق شما مي تواند تصور كند باشد. تا زماني كه در خدمت شخصيت شما باشد ، فرم خوبي خواهيد داشت.

همچنين لازم نيست براي هر محتوايي كه ايجاد مي كنيد به يك قالب بچسبيد. اما شما بايد بتوانيد محتوا را - با هر قالبي - با سرعت مداوم ايجاد كنيد. منظور من اين است كه ، يك سري پادكست ممكن است يك تاكتيك عالي براي بازاريابي باشد ، اما اگر منابع كافي (و حوصله) كافي براي پايبندي به آن را نداريد ، وبلاگ ممكن است مسير بهتري باشد.

هنگام انتخاب قالب محتواي خود از اين سوالات به عنوان راهنما استفاده كنيد:

اين براي چه مرحله اي از سفر خريدار است؟
مصرف اين محتوا براي مخاطبان شما چقدر آسان است؟
شخص شما كجا وقت خود را آنلاين مي گذراند؟
چه قالبي را مي توانيد به صورت ثابت ايجاد كنيد؟
آيا شما مي توانيد اين محتوا را در سطح رقابتي توليد كنيد؟
تبليغ محتوا
چه فايده اي دارد كه اين همه محتواي عالي ايجاد شود اگر كسي آن را نبيند؟ در يك دنياي كامل ، هر زمان كه پست جديدي منتشر مي كنيد ، گله هاي زيادي به سايت شما هجوم مي آورند. در واقعيت - به ويژه هنگامي كه تازه كار خود را شروع مي كنيد - بايد مردم را فريب دهيد تا محتواي شما را مصرف كنند و حتي آنها را در فضاي آنلاين خود راهنمايي كنيد.

از اين رو چرا تبليغ محتوا به همان اندازه محتوايي كه ايجاد مي كنيد براي استراتژي شما مهم است.

برنامه ارتقا شما بايد توسط شخصيت شما هدايت شود. آنها وقت خود را به صورت آنلاين مي گذرانند؟ آنها در چه ساعتي از روز از سيستم عامل خاصي استفاده مي كنند؟ هر چند وقت يك بار مي خواهند از شما محتوا ببينند؟ چگونه آنها دوست دارند محتوا مصرف كنند؟ چه خطوط موضوعي ايميل را وادار مي كند كليك كنند؟

ارتقا Cont محتوا از نظر متوسط ​​متفاوت است و قوانين خاصي براي هر يك بايد رعايت شود.

رسانه هاي اجتماعي
در حالي كه رسانه هاي اجتماعي ابزاري براي ايجاد رابطه هستند ، مي توانند براي تبليغ محتوا مورد استفاده قرار گيرند. همه چيز در مورد يافتن تعادل مناسب بين تبليغ شخصي ، به اشتراك گذاري اطلاعات مفيد و سرگرمي است. فيس بوك ، توييتر ، اينستاگرام ، يوتيوب و اسنپ چت همه رسانه هاي خوبي براي ايجاد و به اشتراك گذاري محتواي مرتبط هستند. كليد تغيير آن محتوا براي متناسب بودن با سيستم عامل است.

https://blog.hubspot.com/marketing/content-creation

https://learninsta.tebyan.net/post/33


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۳:۲۱ | مورفي | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































خرید فالوور و لایک

لینک ساز ، سامانه خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی

سئو کار حرفه ای / ثبت آگهی رایگان / خدمات نظافتی در مشهد / باربری / بسته بندی لوازم منزل / دانلود بازی اندروید / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی آریا / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد   / ربات افزایش فالوور عضوگرام / تربیت سگ / خرید گوشی شیائومی / بروز کالا / قیمت یاب / قیمت تلویزیون / قیمت گوشی آیفون  / چگونه جذب خود کنیم  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  / چت روم / خدمات گرافیک آریا گستر