آموزش كسب درآمد از اينستاگرام و بازاريابي اينترنتي

بنابراين شما در حال طراحي آرم هستيد. به نظر مي رسد يك كار به اندازه كافي آسان است ، درست است؟ يك سفارش طراحي لوگو دايره بكشيد ، نام شركت را تايپ كنيد و كارتان تمام شود (من به معناي واقعي كلمه شنيده ام كه يك طراح اين روند را پيشنهاد داده است). متأسفانه ، اگر واقعاً ارزش پولي را داريد كه مشتري به شما مي پردازد ، چيزهاي زيادي بيشتر از اين است.

امروزه يك ميليون نفر در صنعت طراحي آرم وجود دارند كه به طور عمده براي سايت هاي تأمين منابع انساني آرم هاي دست و پا خسته مي كنند. شما به عنوان يك حرفه اي جدي چگونه از جمعيت متمايز مي شويد و آرم هاي با كيفيت توليد مي كنيد كه مكش ندارند؟ بخوانيد تا متوجه شويد.

آيا در ميانه پروژه طراحي آرم هستيد؟ فراموش نكنيد كه راهنماي دقيق ما در مورد نحوه طراحي آرم را بررسي كنيد!

7000+ الگو ، طرح و سازنده آرم با بارگيري نامحدود
هزاران قالب آرم زيبا ، طرح آرم و هر آنچه براي ساختن نام تجاري خود با عضويت در Envato Elements نياز داريد را بارگيري كنيد. اين كار از 16 دلار در ماه شروع مي شود و به شما امكان دسترسي نامحدود به كتابخانه اي در حال رشد با بيش از 2،000،000 دارايي طراحي ، گرافيك ، تم ، عكس و موارد ديگر را مي دهد.

آرم ساز نهايي


آرم ساز نهايي
هوش مصنوعي ، PNG ، EPS ، PSD
آرم هاي مونوگرام
آرم هاي مونوگرام
تصويرگر ADOBE
مجموعه آرم نشان ها
مجموعه آرم نشان ها
هوش مصنوعي ، EPS ، PSD
الگوهاي آرم را كاوش كنيد

نكته حرفه اي: الگوهاي آرم و سازندگان آرم
اگر به دنبال يك شروع سريع با طراحي آرم هستيد ، آزمايش يك الگوي آرم مي تواند يك مرحله اوليه عالي باشد. اين مي تواند به شما كمك كند يك نقطه شروع براي طراحي آرم خود ايجاد كنيد ، كه مي توانيد بر اساس آن سازگار شويد.

Envato Elements مجموعه اي متشكل از بيش از 6000 قالب آرم دارد كه مي توانيد با قيمت پايين ماهانه 17 دلار (همچنين نمادها ، عكس ها ، الگوهاي گرافيكي و ساير موارد) به آنها دسترسي داشته باشيد. اين ها تعدادي از علاقمندي هاي ماست!

 

شما همچنين مي توانيد با استفاده از يك ابزار سازنده آرم - يك برنامه آنلاين كه چند س aboutال درباره تجارت شما از شما مي پرسد و ايده ها و مفاهيم آرم متناسب با نام تجاري شما را آزمايش مي كند.

1. از Visual Double Entender استفاده كنيد
برخي از آرم هاي مورد علاقه من در جهان از تكنيكي استفاده مي كنند كه من دوست دارم آنرا دو برابر تصويري بنامم ، كه يك روش بيش از حد فانتزي است كه مي توان گفت داراي دو تصوير است كه از طريق تفسير هوشمندانه يك مفهوم يا ايده در يك تصوير قرار گرفته است.

آرم WinePlace در زير يك نمونه عالي است.


اين آرم شكل يك بند انگشتي به خود مي گيرد ، كه نشان دهنده "مكان" يا "مكان" است ، اما همچنين به وضوح مانند يك ليوان شراب وارونه به نظر مي رسد. طرح هاي آرم كه از اين تكنيك استفاده مي كنند هوشمندانه و به ياد ماندني مي شوند. بينندگان بازي ذهني كمي را كه شما بازي مي كنيد دوست دارند و به دليل آن مستعد ارزيابي يك طرح هستند.

در گذشته ، ما يك پست از آرم هاي فضاي منفي هوشمندانه مانند عكس زير را گردآوري كرده ايم. اگر اين نوع طراحي آرم را به اندازه من دوست داريد ، آن را بررسي كنيد!


2. رنگ از اهميت حياتي برخوردار است
يكي از مهمترين ملاحظات براي طراحي آرم ، پالت رنگ است. اين يك تصميم سطحي نيست ، رنگ حامل معاني است و ايده ها را بيان مي كند.

گاهي اوقات به رنگهاي يك مارك تجاري وابسته هستيد ، اما در مواقعي ديگر آزادي كاوش را خواهيد داشت. من عاشق پالت غني استفاده شده در آرم صهيون در زير هستم.


رنگ ها در اينجا شما را مي گيرند و شما را به خود جلب مي كنند ، آنها باعث زنده شدن تصوير مي شوند و زمينه بيشتري به شكل منظره مي دهند. با گفتن اين نكته ، به ياد داشته باشيد كه يك آرم خوب همه كاره است و همچنان در مقياس خاكستري به خوبي كار خواهد كرد:


فراتر از يك نسخه در مقياس خاكستري ، من دوست دارم يك نسخه تك رنگ واقعي و فقط با استفاده از فضاي سياه و منفي در اختيار مشتريان قرار دهم. اين موضوع با آرم بالا كمي مشكل است ، اما قطعاً ممكن است.

هميشه در نظر داشته باشيد كه اين آرم براي چه مواردي مورد استفاده قرار مي گيرد و اينكه آيا موارد گوناگون استفاده به نسخه هاي مختلفي نياز دارند يا خير.

3. از كليشه پرهيز كنيد
هر چند سال يا بيشتر ، برخي از مدهاي جديد در طراحي آرم ظاهر مي شوند. من شخصاً دوست دارم كه روندهاي طراحي را مطالعه كنم و حتي ممكن است شما را در پيدا كردن چند واگن باند براي همگام شدن با زمان بيابيد ، اما با آرم ، من فقط از اينكه گروهي از طراحان از همان ايده بارها و بارها استفاده كنند متنفرم.

آيا بايد در مورد آخرين روند طراحي آرم اطلاعاتي داشته باشيد و بدانيد چه چيزهايي خوب و بد است؟ كاملا. آيا بايد آنها را تا نامه دنبال كنيد؟ قطعا نه.


كهن الگوي اساسي فوق اكنون بارها و بارها در طراحي آرم استفاده مي شود و به سرعت پير مي شود. چرا از طرحي كه در واقع خودتان فكر كرده ايد استفاده نمي كنيد تا اينكه آنچه ديگران انجام مي دهند را از بين ببريد؟

ما يك مقاله كامل داريم كه به نمايش كليشه هاي طراحي آرم اختصاص دارد ، حتماً آن را بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه در طراحي لوگو بدون الهام مقصر نيستيد.

4- آنرا مالك كنيد
من معتقدم كه "قابل مالكيت" يك كلمه واقعي نيست ، اما با اين وجود شما آن را در بازاريابي كاملاً مي شنويد (بازارياب ها دوست دارند كلمات را بسازند). اين مفهوم قطعاً يك ايده مهم است كه با نكته قبلي بسيار نزديك است.

به جاي اينكه از گله پيروي كنيد و از يك طرح كليشه اي استفاده كنيد ، در عوض بايد براي چيزي تلاش كنيد كه به طور منحصر به فردي قابل تشخيص باشد. من هميشه از آرم Evernote در اين زمينه قدرداني كرده ام:

https://idat.ir/@gasiweb/245658_logo-design-order

https://designshack.net/articles/inspiration/10-tips-for-designing-logos-that-dont-suck/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۵ تير ۱۴۰۰ | ۰۱:۳۲:۵۰ | مورفي | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































خرید فالوور و لایک

لینک ساز ، سامانه خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی

سئو کار حرفه ای / ثبت آگهی رایگان / خدمات نظافتی در مشهد / باربری / بسته بندی لوازم منزل / دانلود بازی اندروید / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی آریا / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد   / ربات افزایش فالوور عضوگرام / تربیت سگ / خرید گوشی شیائومی / بروز کالا / قیمت یاب / قیمت تلویزیون / قیمت گوشی آیفون  / چگونه جذب خود کنیم  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  / چت روم / خدمات گرافیک آریا گستر