آموزش كسب درآمد از اينستاگرام و بازاريابي اينترنتي

اگر فقط يكبار در ماه عكس يا فيلم به نمايه خود اضافه مي كنيد ، اين يك استراتژي مثر نيست. من حتي نمي توانم آن را يك پروفايل فعال بنامم.

شما مي خواهيد برند شما هميشه در ذهن پيروان شما تازه باشد.

در عين حال ، نمي خواهيد جدول زماني كاربر را پر كنيد و آزار دهنده تلقي شويد. شما بايد يك راه ميانه را در اينجا پيدا كنيد.

من توصيه نمي كنم بيش از يك بار در روز پست بگذاريد. اگر محتواي زيادي داريد كه مي خواهيد هر روز به اشتراك بگذاريد ، بهتر است آن را به استوري اينستاگرام خود اضافه كنيد.

اگر نمي دانيد چگونه كار مي كند ، راهنماي نهايي من براي استفاده از داستان Instagram براي تبليغ كسب و كار خود را بررسي كنيد.

هر چند وقت يكبار بايد در اينستاگرام پست بگذاريد؟ تحقيقات نشان مي دهد كه مارك هاي برتر كسب درآمد در اينستاگرام به طور متوسط ​​هر روز 1.5 بار پست مي كنند. هر هفته حدود 10 يا 11 پست ارسال مي شود.

زمان بندي اين پست ها نيز بسيار مهم است. مارك هاي برتر معمولاً در هفته هاي كاري استاندارد محتوا را در ساعات اداري ارسال مي كنند.

چرا؟

خوب ، تقريباً 90 درصد كارمندان اعتراف مي كنند كه هنگام كار از رسانه هاي اجتماعي به عنوان حواس پرتي استفاده مي كنند.

شما بايد اين را تشخيص دهيد و بر اساس آن زمان پست هاي خود را برنامه ريزي كنيد. ارسال پست به طور منظم ميزان مواجهه شما و احتمال مشاهده هرچه بيشتر افراد در محتواي شما را افزايش مي دهد.

4. خيلي "سلسي" نباشيد
بنابراين ، ما تازه تأييد كرديم كه بايد روزانه پست كنيد. اما ما در مورد محتواي آن پست ها صحبت نكرده ايم.

بديهي است كه شما مي خواهيد فروش را پيش ببريد. با اين حال ، اين بدان معنا نيست كه هر آنچه ارسال مي كنيد بايد يك تبليغ محصول باشد.

اين كار پيروان شما را آزار مي دهد و در نهايت نتيجه عكس آنچه شما دنبال آن هستيد را ايجاد مي كند. مطالب خود را مخلوط كنيد.

خنده دار باشيد تصاوير كارمندان خود را ارسال كنيد. فقط خيلي از تصوير مارك خود دور نشويد.

اگرچه ارسال محتوايي كه تبليغ كننده محصولي نيست اشكالي ندارد ، شما مي خواهيد از موضوعات بحث برانگيز دور بمانيد. من به موضوعاتي مانند دين ، ​​سياست و نژاد اشاره مي كنم. توهين به دنبال كنندگان شما به شما در پيشبرد فروش كمك نمي كند.

باز هم ، فقط از ارسال پستهاي تبليغاتي زياد خودداري كنيد. به گفته كاربران ، ارسال تبليغات بيش از حد تبليغاتي شماره يك اقدام آزار دهنده در شبكه هاي اجتماعي است:

تصوير 2 4
بعلاوه ، 46٪ از كاربران مي گويند اگر مارك تبليغاتي را به طور مداوم ارسال كند ، در رسانه هاي اجتماعي دنبال نمي كنند.

هر زمان كه تبليغاتي را ارسال كرديد ، آن را به طور عادي انجام دهيد. نيازي نيست كلمات را با همه حروف بزرگ وارد كنيد و تعداد زيادي ستاره و علامت نقل قول را در اطراف همه موارد قرار دهيد.

آزاردهنده است. آن را كوتاه و دقيق نگه داريد.

5. به زندگي ادامه دهيد
اينستاگرام از ويژگي پخش زنده برخوردار است. اگر روندهاي برتر بازاريابي من در سال 2018 را بخوانيد ، مي دانيد كه پخش مستقيم ويدئو را در اين ليست اول قرار مي دهم.

كاربران آن را دوست دارند و مارك ها از اين اطلاعات به نفع خود استفاده مي كنند.

فيلم زنده به شما اين امكان را مي دهد تا در زمان واقعي با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد. در حين پخش ، آنها مي توانند نظر دهند.

اطمينان حاصل كنيد كه به اين نظرات پاسخ مي دهيد و تمام تلاش خود را مي كنيد تا اين كاربران را تأييد كنيد. اين به شما كمك مي كند تا معيارهاي تعامل را افزايش دهيد.

پخش جرياني مستقيم شما بي پايان است.

شما مي توانيد محصولات جديدي را به نمايش بگذاريد ، از امكانات خود بازديد كنيد ، يا حتي برخي از كارمندان خود را معرفي كنيد. من ايده ميزباني يك بخش پرسش و پاسخ را دوست دارم تا ارتباط معتبرتري با مخاطبان به شما بدهد.

روش ديگر استفاده از استوري زنده اينستاگرام كار با مارك هاي ديگر است. اينستاگرام برترين پلتفرم اجتماعي از نظر همكاري با نام تجاري در سراسر جهان است:

تصوير 4 4
در تلاش براي تبليغ برند خود مي توانيد در پخش مستقيم نمايه ديگري حضور داشته باشيد.

در نتيجه ، اين نوع استراتژي مي تواند به شما كمك كند تا برند خود را در معرض ديد مخاطبان جديد قرار دهيد ، پيروان خود را افزايش دهيد و در نهايت فروش بيشتري داشته باشيد.

6. تصاوير و فيلم ها را به داستان خود اضافه كنيد
همانطور كه قبلاً به طور خلاصه اشاره كردم ، داستان شما مكاني عالي براي افزودن مطالب روزانه است.

شما مي توانيد روزانه چندين بار محتوا را به استوري خود ارسال كنيد زيرا باعث محدوديت در جدول زماني كاربراني نمي شود كه شما را دنبال مي كنند.

اما اين بدان معنا نيست كه شما بايد بيش از حد زياده روي كنيد و هر روز 20 عكس و فيلم مختلف را به داستان خود ارسال كنيد.

مردم به هركدام نگاه نخواهند كرد ، بنابراين اتلاف وقت و منابع شما است. جذابيت و بازديدها با هر پست اضافي به داستان شما كاهش مي يابد.

همچنين بايد مطمئن شويد كه زمان ارسال مطلب در داستان شما مرتبط است زيرا 24 ساعت پس از بارگذاري از بين مي رود.

من توصيه مي كنم از داستان خود براي ارائه تخفيف ، اجراي مسابقه يا گفتن آنچه كه آن روز در دفتر كار داريد استفاده كنيد.

ايده كامل در اينجا داشتن مارك تجاري شما در ذهن آنها است. اگر آنها به نام تجاري شما فكر مي كنند ، به احتمال زياد خريد مي كنند.

مشابه استراتژي ويدئوي زنده خود ، حتي مي توانيد از استوري اينستاگرام خود براي شراكت با مارك ديگري براي تصاحب استفاده كنيد. شما مي توانيد حساب آنها را تحويل بگيريد ، و آنها مي توانند محتوا را براي شما ارسال كنند.

باز هم ، اين كار باعث مي شود برند شما در معرض ديد گسترده تري قرار گيرد.

7. شريك تأثيرگذاران اجتماعي
استفاده از تأثيرگذارهاي اجتماعي براي تبليغ برند ، محصولات و خدمات شما يك تاكتيك بسيار كارآمد است.

در واقع ، 94٪ از بازاريابان اطلاعات اجتماعي خود را مي گويند

استراتژي luencer براي شركت هاي آنها موثر بود.

به اين دليل كه پيروان تأثيرگذار اجتماعي به آنها اعتماد مي كنند.

ما مي دانيم كه 82٪ از افراد احتمالاً توصيه هاي ارائه شده توسط ميكرو اينفلوئنسرها را دنبال مي كنند. و 94٪ از مصرف كنندگان معتقدند كه اين افراد تأثيرگذار بسيار آگاه هستند.

اصولاً اگر بتوانيد اينفلوئنسر را براي ارتقا brand برند خود تهيه كنيد ، فروش خواهيد داشت.

اينستاگرام اولين بستر اجتماعي براي تأثيرگذاران در سراسر جهان است.

تأثيرگذاران
اين يك استراتژي بازاريابي مقرون به صرفه است.

اكثر تأثيرگذاران براي ارسال يك پست فقط چند صد دلار يا بيشتر هزينه مي گيرند. با اين حال ، اگر ترجيح مي دهيد با تأثيرگذارهاي مشهور كار كنيد ، آماده باشيد كه هزينه هاي قابل توجهي بيشتر صرف كنيد.

اما در بيشتر موارد ، اين لازم نيست.

من توصيه مي كنم به دنبال اينفلوئنسرهايي باشيد كه بين 10k تا 50k دنبال كننده دارند. اين افراد تعاملات معتبر بيشتري با پيروان خود و ميزان تعامل بيشتري دارند.

بعلاوه ، هزينه هر پست كمتر خواهد بود.

اگر در تلاش براي يافتن تأثيرگذار مناسب براي تبليغ برند خود هستيد ، 10 سيستم عامل برتر را براي مديريت موثر تأثيرگذارهاي اجتماعي مرور كنيد.

https://www.quicksprout.com/instagram-marketing-strategy/

http://behtarinideait.parsfa.com/post/27


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: كسب و كار اينترنتي، بازاريابي، توليد محتوا، فروشگاه اينترنتي،


۷ فروردين ۱۴۰۰ | ۰۵:۵۳:۱۲ | مورفي | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی