آموزش كسب درآمد از اينستاگرام و بازاريابي اينترنتي

ديويد ايري
مهم است كه به خاطر داشته باشيم كه وقتي به چيزي نگاه مي كنيم ، قبل از خواندن شكل و رنگ را مي بينيم. فقط در صورتي كه براي طراح لوگو جلب توجه ما كافي باشد ، مي خوانيم. وظيفه طراحان اين است كه جوهر يك نام تجاري را به شكل و رنگي كه به احتمال زياد دوام مي آورد ، متمركز كنند. در زير 10 قانون طلايي طراح ديويد ايري در طراحي لوگو آمده است.

01. زمينه سازي كنيد
طراحي لوگو: زمينه سازي كنيد

طراح لوگو

لوگوهايي مانند مرسدس و وول مارك براي شركت هاي آنها به دارايي هاي بي ارزشي تبديل شده است
يكي از جالب ترين بخش هاي طراح بودن اين است كه با هر پروژه جديد چيزهاي جديدي ياد بگيريد. هر مشتري متفاوت است و حتي در يك حرفه ، افراد كارهاي خود را به روش هاي مختلف انجام مي دهند.

براي سهولت در دستيابي به اجماع در مورد طراحي لوگوي خود ، بايد از ابتدا س clientالات درستي را از مشتري خود بپرسيد: چرا اينجا هستيد؟ شما چه كار مي كنيد ، و چگونه آن را انجام مي دهيد؟ چه چيزي شما را متمايز مي كند؟ شما براي كي اينجا هستيد؟ براي چه چيزي بيشتر ارزش قائل هستيد؟

اين سوالات ممكن است ساده به نظر برسند ، اما پاسخ به آنها مي تواند چالش برانگيز باشد و منجر به سوالات بيشتري در مورد مشاغل مشتريان شما شود. آنچه در اين مرحله از پروژه طراحي لوگو كشف مي كنيد به تعيين قوي ترين جهت طراحي ممكن كمك مي كند.

02. صفحه طرح خود را ذخيره كنيد
طراحي لوگو: صفحه طرح خود را ذخيره كنيد

طرح هايي از طلسم هاي Firefox توسط Martijn Rijven ، كه توسط Wolff Olins سفارش داده شده است
استفاده از صفحه طرح

فرصتي را براي شما فراهم مي كند تا چشم هاي خود را از درخشش پيكسل هاي روشن دور نگه داريد ، اما مهمتر از آن ، ثبت ايده هاي مختلف طراحي مي تواند بسيار سريعتر باشد در صورتي كه دستگاه ديجيتالي در راه نباشد. اگر شب با ايده اي كه نمي خواهيد از دست بدهيد بيدار مي شويد ، قلم و كاغذ كنار تخت خواب ايده آل ترين راه براي به خاطر سپردن است. طرح بندي همچنين قرار دادن اشكال را دقيقاً در جايي كه مي خواهيد آسان تر مي كند - هميشه زمان براي ديجيتالي شدن علائم شما بعدا وجود خواهد داشت (براي راهنمايي بيشتر در مورد ترسيم به اين نكات ترسيم مراجعه كنيد).

وقتي قبل از ديجيتالي كردن يك علامت ايده هاي طراحي را براي مشتريان توصيف مي كنيد ، به اشتراك گذاشتن يك يا دو طرح مي تواند مفيد باشد. اين مي تواند تصور نتيجه را بدون حواس پرتي حروف و رنگ ها براي آنها آسان تر كند. زياد به اشتراك نگذاريد ؛ فقط بهترين ايده ها

03. سياه و سفيد كار كنيد
طراحي لوگو: به صورت سياه و سفيد كار كنيد

جزئيات داخلي لوگوي اپل در طول سالها تغيير كرده است ، اما شباهت آن همچنان باقي مانده است
رها كردن رنگ تا پايان مراحل به شما كمك مي كند تا توجه خود را بر روي اصول اوليه ايده متمركز كنيد تا عنصري كه تغيير آن بسيار آسان تر است. يك ايده ضعيف را نمي توان با يك پالت جالب نجات داد ، اما يك ايده خوب بدون توجه به رنگ همچنان خوب خواهد بود. هر نماد شناخته شده اي را تصور كنيد ، و احتمالاً اين شكلي است كه قبل از پالت به خاطر داريد. اين خطوط ، اشكال ، ايده است ، آيا اين نيش سيب است ، سه نوار موازي ، چهار دايره مرتبط در يك خط افقي ، يا هر چيز ديگر.

04. مناسب نگه داريد
طراحي لوگو: V&A

آلن فلچر ، بنيانگذار پنتاگرام ، لوگوي V&A را در سال 1989 ايجاد كرد (اعتبار تصوير: V&A)
طراحي لوگو بايد با ايده ها و فعاليتهايي كه نشان مي دهد مرتبط باشد. يك نوع حروف زيبا بيشتر از يك مهد كودك براي يك رستوران درجه يك مناسب است. پالت صورتي و زرد فلورسنت به پيام شما در تعامل با بازنشستگان مرد كمك نمي كند.

ايجاد علامتي كه شباهت زيادي به سواستيكا داشته باشد ، صرف نظر از صنعت ، كارساز نخواهد بود. شما اين چيزها را مي دانيد. آنها آشكار هستند اما كمي عميق تر از اين است. هرچه منطق شما در پشت يك طرح خاص مناسب تر باشد ، فروش ايده به مشتري آسان تر مي شود - و اين مي تواند چالش برانگيزترين بخش يك پروژه باشد. طراحان فقط طراحي نمي كنند آنها نيز مي فروشند.

05. يادآوري آسان را هدف بگيريد
طراحي لوگو: لوگوي دويچه بانك

لوگوي دويچه بانك 1974 توسط آنتون استانكوفسكي (اعتبار تصوير: دويچه بانك)
سادگي به تشخيص كمك مي كند ، به ويژه هنگامي كه مارك هاي زيادي براي جلب توجه ما رقابت مي كنند. شما مي خواهيد به تماشاگران اين فرصت را بدهيد كه پس از يك نگاه كوتاه ، يك علامت را به ياد بياورند ، و اين با طراحي بيش از حد دقيق امكان پذير نيست. يك علامت تجاري بايد بر مفهوم متمركز شود - بايد يك "داستان" واحد داشته باشد. در بيشتر موارد اين بدان معناست كه بايد داراي فرم بدون عارضه باشد زيرا بايد در اندازه هاي مختلف و در طيف وسيعي از برنامه ها كار كند ، از نماد وب سايت در نوار مرورگر گرفته تا نشانه گذاري در ساختمان.

https://webitresan.blog.ir/1400/07/24/Logo%20Designer

منبع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۰۱:۳۲:۰۸ | مورفي | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی