28 تحقيقات بازار ، با ثبت نام در sarosresearch.com و شركت در گروه هاي متمركز ، براي نظرات خود هزينه دريافت كنيد ، پيشنهاد مي كند Birtles. "شما بين 50 تا 100 پوند پول نقد دريافت مي كنيد ، به علاوه غذا و نوشيدني براي گفتن نظرات شما در مورد محصولات يا خدمات براي چند ساعت. يا كسي باشيد كه س askingال مي كند. ايپسوس موري ساعات انعطاف پذيري را به افرادي كه مي خواهند مصاحبه تلفني انجام دهند يا درب خانه را بزنند تا از مردم س askال كند ، ارائه مي دهد. شما به طور متوسط ​​بين 8 تا 10 £ در ساعت درآمد داريد. "

تبليغات

29 اجراي موسيقي اگر مي توانيد يك ساز موسيقي (به ويژه اركسترال) را با استاندارد كافي بالا بنوازيد ، از چند قطعه انفرادي آگاه باشيد و به نظر مي رسد قابل ارائه باشد ، اين موضوع را به صورت محلي پخش كنيد - عروسي ها و ساير عملكردهاي رسمي مي توانند منبع سودآور درآمد اجرا باشند.

30 نظرسنجي آنلاين با پر كردن نظرسنجي هاي اينترنتي امكان كسب درآمد جيبي وجود دارد - اگرچه Birtles moneymagpie.com توصيه مي كند با احتياط ، زيرا صدها شركت ساختگي در شبكه وجود دارد. او مي گويد: "تولونا ، سيائو! ، هيئت Lightspeed Panel و نظرات ارزشمند همه پوكا هستند." شما در هر نظرسنجي بين 50p و 5 پوند درآمد كسب مي كنيد. براي اطلاعات بيشتر و ليستي از شركتهاي بررسي واقعي اينجا را كليك كنيد.

31 تجارت آنلاين سايت هايي مانند eBay و Amazon آمادگي تجارت الكترونيكي را براي مردم آسان مي كند. دن ويلسون ، نويسنده كتاب درآمد جدي در eBay ، پيشنهاد مي كند: "با پاكسازي اتاق زير شيرواني خود شروع كنيد." "اگر شروع به فروش كالاهاي ديگر مي كنيد ، روي چيزهايي تمركز كنيد كه به راحتي مي توانيد آنها را در دست بگيريد يا به آنها علاقه داريد. و نگاهي به بازار كريسمس بيندازيد: به آنچه در چند ماه ديگر فروش خوبي خواهد داشت فكر كنيد. "

32 سازمان دهنده / دستيار شخصي اگر در تهيه و مديريت وظايف مهارت داريد و كسي را كه نمي شناسد مي شناسيد ، چرا پيشنهاد نمي كنيد كه براي يك ملاحظه كوچك تخصص خود را با آنها در ميان بگذاريد؟ سازماندهي يك مهارت ارزشمند است و چه براي يك شركت كوچك و چه براي يك دوست ممكن است بازار بيشتري براي اين مورد داشته باشد. از دوستان خود س Askال كنيد يا به وب سايت هاي ليست شامل gumtree.com مراجعه كنيد.

33 خريد شخصي "جونز مي گويد:" اين ايده اي است كه به راحتي آرزوي ما براي خدمات شخصي را تحت تأثير قرار مي دهد. "همچنين مي تواند اين تجارت را ايجاد كند ، به عنوان مثال تمركز بر خانمهاي گرسنه. ايجاد طاقچه باعث كاهش هزينه هاي بازاريابي و افزايش وفاداري مشتري مي شود. "

34 تدريس خصوصي اگر يك معلم نيمه وقت هستيد يا ممكن است براي نگهداري از كودكان خردسال در استراحت شغلي به سر ببريد ، اين مي تواند راهي عالي براي به دست آوردن پول اندك باشد در حالي كه دانش درسي خود را به روز نگه داريد تبليغات محلي را امتحان كنيد يا در آژانس مانند معلمان شخصي ثبت نام كنيد.

35 نظافت حيوانات اهلي حيوان خانگي هام مي گويد: "بسياري از مردم از حمام كردن حيوانات خانگي و اصلاح موهاي خود متنفر هستند - من مي دانم كه اين كار را مي كنم." "نظافتچيان حيوانات اهلي خانگي مي توانند اين كار را با پرداخت هزينه كمي انجام دهند - يك كار عالي براي شخصي كه سگ و گربه را دوست دارد."

36 مراقبت از حيوانات اهلي حيوان خانگي / پياده روي: "بيرتلز" مي گويد: "سگ قدم زدن اگر شما حيوانات را دوست داريد و از فضاي باز لذت مي بريد ، درآمد فوق العاده اي دارد." "به طور متوسط ​​مي توانيد براي هر سگ بين 10 تا 15 پوند در ساعت درآمد كسب كنيد." خوب شويد و مي توانيد همزمان دو يا بيشتر قدم بزنيد. مراقبت از حيوانات خانگي را نيز ارائه دهيد و مي توانيد از آن يك تجارت كامل بسازيد. وي هشدار مي دهد: "اگر اتفاقي براي سگها يا افراد عمومي بيفتد ، به بيمه مسئوليت عمومي نياز خواهيد داشت."

37 متخصص ارجاع آنلاين از دفترچه آدرس ايميل شما مي توانيد پول بدست آوريد: اگر بتوانيد دوستان خود را ترغيب كنيد مشتري آنها شوند ، تعداد شگفت انگيزي از شركت ها به شما پول مي دهند. وب سايت refermehappy.com را بررسي كنيد ، يك سرويس تطبيق آنلاين كه در آن مي توانيد جوايز ارجاع را از شركت هايي مانند Sky ، Virgin Media و First Direct دريافت كنيد.

تبليغات

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ | ۰۴:۲۶:۰۹ | مورفي | نظرات (0)

"من براي كار از خانه خارج مي شوم و به يك مركز استارباكس ، Dunkin 'Donuts يا ساير مراكز فعال WiFi با ميز ، صندلي و افراد واقعي مي روم. اين به شبيه سازي محيط كار براي من كمك مي كند - صداي سفيد ، پچ پچ ، نوعي چيز - كه معمولاً به من كمك مي كند تا بهتر از سكوت كامل كار كنم. همچنين باعث از بين رفتن حواس پرتي هايي مي شود كه معمولاً در خانه احساس مي كنم در نهايت تميز كردن اتاق من ، لباسشويي يا تماشاي تلويزيون است.

من همچنين حاضر نيستم كه به يك جور احمق بودن كه در استارباكس نشسته ام و هيچ كار واقعي انجام نمي دهم بپردازم ، بنابراين احساس انگيزه مي كنم كه تمام روز در فيس بوك سر و صدا نكنم تا نشان دهم هنوز افرادي هستند كه در كافي شاپ كارها را انجام مي دهند! "

- كوري وين رايت

6. به هم ريختن شبكه هاي اجتماعي براي خود دشوارتر كنيد.
رسانه هاي اجتماعي به گونه اي طراحي شده اند كه باز كردن و مرور سريع را براي شما آسان مي كند. اگرچه در محل كار ، اين راحتي مي تواند به ضرر بهره وري شما باشد.

براي مقابله با سهولت استفاده از شبكه هاي اجتماعي در ساعات كار ، آنها را از ميانبرهاي مرورگر حذف كنيد و طبق گفته Fast Company ، از هر حساب خارج شويد. حتي ممكن است در درجه اول در يك كار خصوصي يا اگر از Chrome استفاده مي كنيد ، يك پنجره مرورگر "ناشناس" فكر كنيد. اين اطمينان مي دهد كه از همه حسابهاي خود خارج شده ايد و هر جستجوي وب كه انجام مي دهيد كلمه موردنظر را به صورت خودكار تكميل نمي كند. اين يك تضمين است كه در طول روز وسوسه هاي اجتماعي زيادي نخواهيد كرد.

"من تمام شبكه هاي اجتماعي را از نشانك هاي نوار ابزار خود حذف مي كنم. حتي اگر قصد مرور آنها را نداشته باشم ، برخي از تكانه هاي غيرقابل كنترل ناخودآگاه هنگام تجربه خرابي بر روي آنها كليك مي كنند. شما مي توانيد بدون دانستن آن مكيده شويد (يا حتي قصد آن را نداريد) ، بنابراين از بين بردن دروازه ورود به آن شبكه ها ، مرا در مسير درست قرار مي دهد. "

- الك بيدرزيكي

7. متعهد به انجام كارهاي بيشتر.
پروژه ها هميشه بيشتر از آنچه شما در ابتدا فكر مي كنيد انجام مي شوند. به همين دليل ، شما غالباً كمتر از آنچه در نظر داشتيد انجام مي دهيد. بنابراين ، همانطور كه ترغيب مي شويد بيش از اندازه زمان خود را براي انجام يك كار صرف كنيد ، بايد تعداد كارهايي را كه در طول روز انجام مي دهيد نيز بيش از حد ارزيابي كنيد. حتي اگر از هدف خود كوتاه بياييد ، باز هم از آن روز با ليست كاملي از وظايف ثبت شده در بخش "كامل" بيرون خواهيد آمد.

"تيم ما هر روز يك جلسه استندآپ روزانه دارد كه در آن روز آنچه را كه روي آن كار مي كنيم با ديگران به اشتراك مي گذاريم. روزهايي كه از خانه كار مي كنم ، تمايل دارم در مورد آنچه در آن روز ارائه خواهم داد كمي بيش از حد عمل كنم. اين به من كمك مي كند صادقانه ، بنابراين حتي اگر من تمايل به انجام كار ديگري را داشته باشم ، من مي دانم كه من قبلاً كار مشخصي را براي تيم خود انجام داده ام. "

- كوري وين رايت

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۱:۰۱ | مورفي | نظرات (0)

سطح 3: سازگار شدن با رسانه
در سطح 3 ، سازمان ها شروع به انطباق با آن مي كنند و از آن بهره مي برند. Mullenweg به اسناد مشترك كار در منزل (مانند Google Doc) اشاره مي كند كه براي همه قابل مشاهده است و در زمان بحث در زمان واقعي به روز مي شود ، بنابراين درك مشتركي از آنچه در مورد آن بحث و تصميم گيري مي شود ، وجود دارد تا خطر از دست رفتن اشتباهات ترجمه را از بين ببرد و وقت تلف شده پس از آن
در اين مرحله است كه شركت ها شروع به سرمايه گذاري در تجهيزات بهتر براي كارمندان خود مي كنند ، مانند روشنايي براي تماس هاي ويدئويي و ميكروفون هاي حذف سر و صدا در پس زمينه.
هرچه شركت هاي بيشتري از كار از راه دور استقبال كنند ، ارتباط مكتوب موثر بسيار مهم مي شود. با انزجار از "پريدن از روي تماس" به دليل هوس ، و ترجيح براي برقراري ارتباط ناهمزمان (بعداً در مورد اين مورد بعداً) ، بيشتر ارتباطات Automattic مبتني بر متن است و بنابراين بيان و بيان به موقع كليد مي خورد.


در حقيقت ، مولن وگ مي گويد كه بيشتر استخدام هاي شركت از طريق پيامك انجام مي شود ، در مقابل تلفن نامزد يا مكالمه مستقيم.
وقتي صحبت از جلسات مي شود:
جلسه را فقط در صورت ضرورت انجام دهيد و از طريق مكالمه موقت سريع ، تماس تلفني ، ايميل ، متن يا پيام فوري نمي توان به همان نتايج رسيد.
جلسه را به طور پيش فرض بر روي 15 دقيقه تنظيم كنيد و فقط در صورت لزوم طولاني تر كنيد (هرچه جلسه كوتاه تر باشد ، شما مجبور هستيد زمان بيشتري داشته باشيد و زمان كمتري براي بحث كوچك و سر و صدا وجود خواهد داشت).
قرار دادن جلسه مشخص و نتيجه دلخواه.
فقط افراد "بايد" را دعوت كنيد (مگر اينكه اين يك تصميم بزرگ نوع 1 باشد ، دو نفر معمولاً بايد اين كار را با سه نفر در موارد نادر انجام دهند).
در مورد مراحل بعدي موافقت كنيد ، فرد (هاي) مسئول را تعيين كنيد و موعد مقرر را تعيين كنيد (اين امر به ويژه براي جلوگيري از جلسات بومرنگ بسيار مهم است).
هرگز و هرگز از يك جلسه به سادگي براي برقراري ارتباط استفاده نكنيد - اين ايميل يا پيام IM است. در واقع بسياري در حال يادگيري هستند كه همه آن جلسات مي توانند در واقع ايميل باشند.
* 10 برابر بهره وري شما با دوره آنلاين آنلاين غني *
با دوره همراهي با كتاب من ، زمان غني ، در مدت زمان كمتري كارهاي بيشتري انجام دهيد. پيش نمايش تريلر زير را ببينيد و در bit.ly/timerichcourse اطلاعات بيشتري كسب كنيد

سطح 4: ارتباط ناهمزمان
when هر زمان كه مناسب من باشد به آن خواهم رسيد. ’اين ماهيت ارتباط ناهمزمان است.
واقعيت اين است كه اكثر موارد نياز به واكنش فوري ندارند. براي اكثر موارد ، يك ايميل يا پيام فوري يك طرفه بايد وظيفه خود را انجام دهد ، در صورتي كه گيرنده متناسب با آن پاسخ دهد.
اگر چيزي واقعاً فوري است ، نحوه برقراري ارتباط بايد منعكس كننده آن باشد. تلفن را برداريد يا روي شانه آن شخص ضربه بزنيد ، اما فقط درصورت اضطراري بودن آن.
گذشته از مزاياي آشكار و عظيم فرصت دادن به كارگران دانش براي تفكر ، ايجاد و وارد شدن به جريان (يك وضعيت روانشناختي كه طبق آن طبق نظر مك كينزي پنج برابر بهره وري بيشتري داريم) ، اما ارتباطات ناهمزمان افراد را مستعد تصميم گيري بهتر مي كند.
همانطور كه رابرت گرين مي گويد ، اگر مي خواهيد احساسات را از معادله خارج كنيد ، زمان پاسخ خود را افزايش دهيد. فرصت دادن به افراد براي بينديشي بين س questionال و پاسخ ، به جاي اينكه قرباني اولين چيزي كه در يك جلسه به ذهن شما خطور مي كند يا وقتي آن را روي شانه هايتان مي زنيد ، بيفتيد ، با گذشت زمان سود خوبي به سازمان مي رساند.
براي جلوگيري از بازي هاي تنيس و تكرار تلاش ، اطمينان حاصل كنيد كه پيام هاي ناهمزمان:
در صورت لزوم ، موارد (اقدامات) واضح و نتيجه (نتايج) مورد نياز را با جزئيات كافي در زمينه ارائه دهيد.
موعد مقرر ارائه دهيد
اگر گيرنده قادر به تأمين نيازهاي شما نيست ، مسير مراجعه را فراهم كنيد.

medium

http://bazaryabi.moonfruit.com/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۵ فروردين ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰:۲۸ | مورفي | نظرات (0)

اگر فقط يكبار در ماه عكس يا فيلم به نمايه خود اضافه مي كنيد ، اين يك استراتژي مثر نيست. من حتي نمي توانم آن را يك پروفايل فعال بنامم.

شما مي خواهيد برند شما هميشه در ذهن پيروان شما تازه باشد.

در عين حال ، نمي خواهيد جدول زماني كاربر را پر كنيد و آزار دهنده تلقي شويد. شما بايد يك راه ميانه را در اينجا پيدا كنيد.

من توصيه نمي كنم بيش از يك بار در روز پست بگذاريد. اگر محتواي زيادي داريد كه مي خواهيد هر روز به اشتراك بگذاريد ، بهتر است آن را به استوري اينستاگرام خود اضافه كنيد.

اگر نمي دانيد چگونه كار مي كند ، راهنماي نهايي من براي استفاده از داستان Instagram براي تبليغ كسب و كار خود را بررسي كنيد.

هر چند وقت يكبار بايد در اينستاگرام پست بگذاريد؟ تحقيقات نشان مي دهد كه مارك هاي برتر كسب درآمد در اينستاگرام به طور متوسط ​​هر روز 1.5 بار پست مي كنند. هر هفته حدود 10 يا 11 پست ارسال مي شود.

زمان بندي اين پست ها نيز بسيار مهم است. مارك هاي برتر معمولاً در هفته هاي كاري استاندارد محتوا را در ساعات اداري ارسال مي كنند.

چرا؟

خوب ، تقريباً 90 درصد كارمندان اعتراف مي كنند كه هنگام كار از رسانه هاي اجتماعي به عنوان حواس پرتي استفاده مي كنند.

شما بايد اين را تشخيص دهيد و بر اساس آن زمان پست هاي خود را برنامه ريزي كنيد. ارسال پست به طور منظم ميزان مواجهه شما و احتمال مشاهده هرچه بيشتر افراد در محتواي شما را افزايش مي دهد.

4. خيلي "سلسي" نباشيد
بنابراين ، ما تازه تأييد كرديم كه بايد روزانه پست كنيد. اما ما در مورد محتواي آن پست ها صحبت نكرده ايم.

بديهي است كه شما مي خواهيد فروش را پيش ببريد. با اين حال ، اين بدان معنا نيست كه هر آنچه ارسال مي كنيد بايد يك تبليغ محصول باشد.

اين كار پيروان شما را آزار مي دهد و در نهايت نتيجه عكس آنچه شما دنبال آن هستيد را ايجاد مي كند. مطالب خود را مخلوط كنيد.

خنده دار باشيد تصاوير كارمندان خود را ارسال كنيد. فقط خيلي از تصوير مارك خود دور نشويد.

اگرچه ارسال محتوايي كه تبليغ كننده محصولي نيست اشكالي ندارد ، شما مي خواهيد از موضوعات بحث برانگيز دور بمانيد. من به موضوعاتي مانند دين ، ​​سياست و نژاد اشاره مي كنم. توهين به دنبال كنندگان شما به شما در پيشبرد فروش كمك نمي كند.

باز هم ، فقط از ارسال پستهاي تبليغاتي زياد خودداري كنيد. به گفته كاربران ، ارسال تبليغات بيش از حد تبليغاتي شماره يك اقدام آزار دهنده در شبكه هاي اجتماعي است:

تصوير 2 4
بعلاوه ، 46٪ از كاربران مي گويند اگر مارك تبليغاتي را به طور مداوم ارسال كند ، در رسانه هاي اجتماعي دنبال نمي كنند.

هر زمان كه تبليغاتي را ارسال كرديد ، آن را به طور عادي انجام دهيد. نيازي نيست كلمات را با همه حروف بزرگ وارد كنيد و تعداد زيادي ستاره و علامت نقل قول را در اطراف همه موارد قرار دهيد.

آزاردهنده است. آن را كوتاه و دقيق نگه داريد.

5. به زندگي ادامه دهيد
اينستاگرام از ويژگي پخش زنده برخوردار است. اگر روندهاي برتر بازاريابي من در سال 2018 را بخوانيد ، مي دانيد كه پخش مستقيم ويدئو را در اين ليست اول قرار مي دهم.

كاربران آن را دوست دارند و مارك ها از اين اطلاعات به نفع خود استفاده مي كنند.

فيلم زنده به شما اين امكان را مي دهد تا در زمان واقعي با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد. در حين پخش ، آنها مي توانند نظر دهند.

اطمينان حاصل كنيد كه به اين نظرات پاسخ مي دهيد و تمام تلاش خود را مي كنيد تا اين كاربران را تأييد كنيد. اين به شما كمك مي كند تا معيارهاي تعامل را افزايش دهيد.

پخش جرياني مستقيم شما بي پايان است.

شما مي توانيد محصولات جديدي را به نمايش بگذاريد ، از امكانات خود بازديد كنيد ، يا حتي برخي از كارمندان خود را معرفي كنيد. من ايده ميزباني يك بخش پرسش و پاسخ را دوست دارم تا ارتباط معتبرتري با مخاطبان به شما بدهد.

روش ديگر استفاده از استوري زنده اينستاگرام كار با مارك هاي ديگر است. اينستاگرام برترين پلتفرم اجتماعي از نظر همكاري با نام تجاري در سراسر جهان است:

تصوير 4 4
در تلاش براي تبليغ برند خود مي توانيد در پخش مستقيم نمايه ديگري حضور داشته باشيد.

در نتيجه ، اين نوع استراتژي مي تواند به شما كمك كند تا برند خود را در معرض ديد مخاطبان جديد قرار دهيد ، پيروان خود را افزايش دهيد و در نهايت فروش بيشتري داشته باشيد.

6. تصاوير و فيلم ها را به داستان خود اضافه كنيد
همانطور كه قبلاً به طور خلاصه اشاره كردم ، داستان شما مكاني عالي براي افزودن مطالب روزانه است.

شما مي توانيد روزانه چندين بار محتوا را به استوري خود ارسال كنيد زيرا باعث محدوديت در جدول زماني كاربراني نمي شود كه شما را دنبال مي كنند.

اما اين بدان معنا نيست كه شما بايد بيش از حد زياده روي كنيد و هر روز 20 عكس و فيلم مختلف را به داستان خود ارسال كنيد.

مردم به هركدام نگاه نخواهند كرد ، بنابراين اتلاف وقت و منابع شما است. جذابيت و بازديدها با هر پست اضافي به داستان شما كاهش مي يابد.

همچنين بايد مطمئن شويد كه زمان ارسال مطلب در داستان شما مرتبط است زيرا 24 ساعت پس از بارگذاري از بين مي رود.

من توصيه مي كنم از داستان خود براي ارائه تخفيف ، اجراي مسابقه يا گفتن آنچه كه آن روز در دفتر كار داريد استفاده كنيد.

ايده كامل در اينجا داشتن مارك تجاري شما در ذهن آنها است. اگر آنها به نام تجاري شما فكر مي كنند ، به احتمال زياد خريد مي كنند.

مشابه استراتژي ويدئوي زنده خود ، حتي مي توانيد از استوري اينستاگرام خود براي شراكت با مارك ديگري براي تصاحب استفاده كنيد. شما مي توانيد حساب آنها را تحويل بگيريد ، و آنها مي توانند محتوا را براي شما ارسال كنند.

باز هم ، اين كار باعث مي شود برند شما در معرض ديد گسترده تري قرار گيرد.

7. شريك تأثيرگذاران اجتماعي
استفاده از تأثيرگذارهاي اجتماعي براي تبليغ برند ، محصولات و خدمات شما يك تاكتيك بسيار كارآمد است.

در واقع ، 94٪ از بازاريابان اطلاعات اجتماعي خود را مي گويند

استراتژي luencer براي شركت هاي آنها موثر بود.

به اين دليل كه پيروان تأثيرگذار اجتماعي به آنها اعتماد مي كنند.

ما مي دانيم كه 82٪ از افراد احتمالاً توصيه هاي ارائه شده توسط ميكرو اينفلوئنسرها را دنبال مي كنند. و 94٪ از مصرف كنندگان معتقدند كه اين افراد تأثيرگذار بسيار آگاه هستند.

اصولاً اگر بتوانيد اينفلوئنسر را براي ارتقا brand برند خود تهيه كنيد ، فروش خواهيد داشت.

اينستاگرام اولين بستر اجتماعي براي تأثيرگذاران در سراسر جهان است.

تأثيرگذاران
اين يك استراتژي بازاريابي مقرون به صرفه است.

اكثر تأثيرگذاران براي ارسال يك پست فقط چند صد دلار يا بيشتر هزينه مي گيرند. با اين حال ، اگر ترجيح مي دهيد با تأثيرگذارهاي مشهور كار كنيد ، آماده باشيد كه هزينه هاي قابل توجهي بيشتر صرف كنيد.

اما در بيشتر موارد ، اين لازم نيست.

من توصيه مي كنم به دنبال اينفلوئنسرهايي باشيد كه بين 10k تا 50k دنبال كننده دارند. اين افراد تعاملات معتبر بيشتري با پيروان خود و ميزان تعامل بيشتري دارند.

بعلاوه ، هزينه هر پست كمتر خواهد بود.

اگر در تلاش براي يافتن تأثيرگذار مناسب براي تبليغ برند خود هستيد ، 10 سيستم عامل برتر را براي مديريت موثر تأثيرگذارهاي اجتماعي مرور كنيد.

https://www.quicksprout.com/instagram-marketing-strategy/

http://behtarinideait.parsfa.com/post/27


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: كسب و كار اينترنتي، بازاريابي، توليد محتوا، فروشگاه اينترنتي،


ادامه مطلب
۷ فروردين ۱۴۰۰ | ۰۵:۵۳:۱۲ | مورفي | نظرات (0)
[ ۱ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی